Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

juiste prijs 2de hands D300

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • juiste prijs 2de hands D300

    Hoi,

    men collega west een 2de hands Nikon D300 aan te kopen met volgende bijhorigheden.
    Lens 18-200 Nikon, 3Kaartjes, 2 batterijen en een fototas voor 500€
    Is dit een goede prijs?

  • #2
    Re: juiste prijs 2de hands D300

    Het is wat de gek er voor geeft !
    Ik zou nooit meer dan 300 Euro der aan geven, maar als je collega der gelukkig mee is
    waarom zouden we hem dan verontrusten hé !

    MVG, Jeff C.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: juiste prijs 2de hands D300

      Heb er hier ook nog eentje staan. Heb het al een paar keer te koop gezet maar geen kat wil dat ding nog, tenzij gratis. Heb dan maar besloten om die te houden naast mijn D800E als, je weet maar nooit...
      Ik heb zo een tijdje mijn D70 te koop gesteld. Toen ik er op het einde 50€ voor vroeg om er toch vanaf te geraken had ik nogal vlug beet. De losten om die te komen afhalen zullen allicht hoger gelegen hebben.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #4
        Re: juiste prijs 2de hands D300

        Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
        Heb er hier ook nog eentje staan. Heb het al een paar keer te koop gezet maar geen kat wil dat ding nog, tenzij gratis. Heb dan maar besloten om die te houden naast mijn D800E als, je weet maar nooit...
        Ik heb zo een tijdje mijn D70 te koop gesteld. Toen ik er op het einde 50€ voor vroeg om er toch vanaf te geraken had ik nogal vlug beet. De losten om die te komen afhalen zullen allicht hoger gelegen hebben.
        Ik behoud mijn D300 ( waarde ??) als 2de nu. Moet ik mijn D800 niet meenemen op de moto ! en heb bovendien ook een back up voor speciale gelegenheden.
        En lenzen hebben we toch.

        Comment


        • #5
          Re: juiste prijs 2de hands D300

          Als die D300 van een pro is dat kan je er zeker van zijn dat het aantal clicks groot zal zijn.
          En zelfs dan zou 500 veel teveel zijn
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: juiste prijs 2de hands D300

            Ik heb het geluk gehad om recent een quasi nieuwe D300 (minder dan 7000 clicks) in perfecte nieuwstaat aan te kopen (met 50mm 1.8 en 16gb geheugenkaart) voor 475 €. Ik vond dat een degelijke prijs voor een ronduit schitterend toestal. Okay, het is dan wel "old technology" maar de D300 kan nog altijd meer dan zijn mannetje staan en ik heb er enorm veel plezier mee. Er zijn nu eenmaal mensen voor wie een nieuwe D800E complete overkill (of véél te duur) is, zoals mezelf, en die zich dus wel tevreden moeten stellen met iets "wat de gek ervoor geeft" of "wat geen kat nog wil". I'm a happy camper with my D300 !

            En trouwens, die 18-200 lens wordt regelmatig tweedehands aangeboden voor prijzen rond de 200 à 300 €. Dus als de D300 in kwestie niet al te veel clicks op de teller heeft staan en in goede staat is (en ook de lens nog OK is), vind ik 500 € zeker niet overdreven veel.
            Nikon D700 en een paar oude AI-primes

            Comment


            • #7
              Re: juiste prijs 2de hands D300

              Die 18-200 gaat toch makkelijk voor €350. Dan lijkt €500 voor dat pakket toch allesbehalve overdreven..lijkt mij maar wie ben ik :-)

              Comment


              • #8
                Re: juiste prijs 2de hands D300

                Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                Het is wat de gek er voor geeft !
                Ik zou nooit meer dan 300 Euro der aan geven, maar als je collega der gelukkig mee is
                waarom zouden we hem dan verontrusten hé !

                MVG, Jeff C.
                D300 Met een 18-200 erbij voor 300 euro ?
                bent u de gek of zo?

                Comment


                • #9
                  Re: juiste prijs 2de hands D300

                  Trouwens, mocht er toch nog iemand geïntereseserd zijn in die van mij..., doe een bod, je weet maar nooit. Een 12000-tal clicks en in perfecte staat..
                  Leeft en LAAT LEVEN !

                  Comment


                  • #10
                    Re: juiste prijs 2de hands D300

                    Oorspronkelijk geplaatst door albert Bekijk bericht
                    Is dit een goede prijs?
                    Hi,
                    ligt een beetje aan het aantal clicks.
                    Maar als alles goed werkt, lijkt het mij geen miskoop.

                    Greetz, Peter
                    Nikon D7000+MB-D11|Nikon SB900|Nikkor 16-85 f/3.5-5.6|Nikkor 24-70 f/2.8|Nikkor 35 f/1.8|Nikkor 70-300 f/4.5-5.6|Nikkor 105 f/2.8

                    Comment


                    • #11
                      Re: juiste prijs 2de hands D300

                      Dat deze combo "niks" meer waard is beetje overdreven. In goede staat (zowel body als 18-200) en niet teveel clicks is 500€ een zeer redelijke prijs. Ik hem de mijne ook gehouden naast een D7100. 12MP is nog altijd meer dan voldoende hoor voor de meeste foto's en de D300 is een prachtige body.
                      D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
                      Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
                      Flickr - JAlbum

                      Comment


                      • #12
                        Re: juiste prijs 2de hands D300

                        Oorspronkelijk geplaatst door albert Bekijk bericht
                        Hoi,

                        men collega west een 2de hands Nikon D300 aan te kopen met volgende bijhorigheden.
                        Lens 18-200 Nikon, 3Kaartjes, 2 batterijen en een fototas voor 500€
                        Is dit een goede prijs?
                        Indien niet TE veel kliks, een mooie prijs voor deze combinatie.
                        Volgens mijn bescheiden mening een betere aankoop dan een nieuw toestel uit de D3000 of D5000 serie van Nikon.

                        Comment


                        • #13
                          Re: juiste prijs 2de hands D300

                          Als de lens in goede staat is en het toestel in goede staat is en minder dan 15000 klicks heeft is dat geen slechte prijs.
                          Wel alles goed testen....
                          D800 en een goed glasservies

                          Comment


                          • #14
                            Re: juiste prijs 2de hands D300

                            Oorspronkelijk geplaatst door Jozef68 Bekijk bericht
                            Als de lens in goede staat is en het toestel in goede staat is en minder dan 15000 klicks heeft is dat geen slechte prijs.
                            Wel alles goed testen....
                            Plus 3Kaartjes, 2 batterijen en een fototas
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #15
                              Re: juiste prijs 2de hands D300

                              Ik heb mijn D300 destijds, kort nadat ik de D800E gekocht had, verkocht voor 500€. Camera + Capture NX2 code . Camera had wel 36000 kliks.

                              Walter
                              D850

                              Comment

                              Working...
                              X