Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

jong, lief, schattig en ook een beetje stoer (2)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • jong, lief, schattig en ook een beetje stoer (2)

    Uit dezelfde verjaardagsshoot als deze een close-upje:



    Speciaal voor Ineedair zonder crocs
    Al doende leert men...

    Flickr

  • #2
    Re: jong, lief, schattig en ook een beetje stoer (2)

    Een Natasja plaatje, ook al mocht ik je naam niet zien dan kon ik het zowat raden. En he, dat is positief. Betekend dat je een bepaalde stijl hebt ontwikkeld.
    Ik vind dit de beste van de twee plaatjes, omdat er minder afleiding is van het onderwerp. De diagonaal werking doet het hier goed en de achtergrond is zacht en brengt viviteit in de plaat. De expressie van het kindje is top en wat en ogen. Dat vlindertje is aanwezig en niet aanwezig en sluit goed aan in de algemene kadrage.

    Kortom een mooie plaat.
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

    Comment


    • #3
      Re: jong, lief, schattig en ook een beetje stoer (2)

      Ach wat mooooooi
      www.minnev.be
      Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

      Comment


      • #4
        Re: jong, lief, schattig en ook een beetje stoer (2)

        Mijn oordeel ken je al he. Alleen, er zit daar precies zo'n lichtvlek links...
        Anéé 't is een vlinderrrrr. (Poets wederom poets hihihihi.)
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

        Comment


        • #5
          Re: jong, lief, schattig en ook een beetje stoer (2)

          Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
          Mijn oordeel ken je al he. Alleen, er zit daar precies zo'n lichtvlek links...
          Moa gij zijt een zotte doze gij You loved it, I know


          Heel blij ook met jullie comments MinneV, Flashplash. Ik vind het fijn te lezen dat je 'mijn stijl' erin herkent. Ik zit momenteel wel in een 'stijlfase' voel ik (ook net deze vakantie mijn logo eens onder handen genomen, waarvoor ook een dikke danku aan Jilleke voor de creatieve insteek), maar ik weet al even goed van mezelf dat ik binnen x maanden misschien wel weer iets anders ga willen. Het gaat nogal mee met mijn 'humeur' denk ik. Ben zelf heel blij met deze schoot (al zijn er altijd wel verbeterpuntjes). Er zijn nog 'tig leuke foto's. Als alles af is, post ik nog een cakesmash collage vermoed ik...
          Al doende leert men...

          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: jong, lief, schattig en ook een beetje stoer (2)

            Een hele mooie, nena. Ogen zijn de blikvangers. Foto's van kleutermeisjes werken ook zonder roos geweld.
            My Website : http://www.ineedair.org
            Music / Painting / Motion Graphics / Image
            Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

            Comment

            Working...
            X