Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brushes in Photoshop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Brushes in Photoshop

    Hopelijk sta ik hier goed met mijn vraag.

    Op het internet zie ik mooie voorbeelden van brushes.
    Ik kan die downloaden, als ze vrij te gebruiken zijn, en in PS laden.
    Dat is geen probleem.

    Maar hoe komen ze aan die mooie kleuren?
    De voorbeelden zien er allemaal schitterend uit
    maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen he

    Het aanbrengen van een brush kan ik wel maar dan zit ik vast.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Brushes in Photoshop

    Ik denk: je voorgrondkleur en achtergrondkleur instellen in de kleuren die jij wil. En dan de brush gebruiken. Sommige penselen gebruiken alleen voorgrondkleur, andere penselen gebruiken beiden.

    Comment


    • #3
      Re: Brushes in Photoshop

      er zijn héél veel mogelijkheden om de kleuren van een brush in te stellen. het gebruik van de voorgrond- en achtergrondkleur is daar slechts één van. als je voor een specifieke brush / kleur een idee wilt hoe je een en ander moet instellen post je hier best een voorbeeldje van wat je wil verkrijgen en dan kunnen we je vast wel verder helpen.

      Comment


      • #4
        Re: Brushes in Photoshop

        Oorspronkelijk geplaatst door GameBE Bekijk bericht
        er zijn héél veel mogelijkheden om de kleuren van een brush in te stellen. het gebruik van de voorgrond- en achtergrondkleur is daar slechts één van. als je voor een specifieke brush / kleur een idee wilt hoe je een en ander moet instellen post je hier best een voorbeeldje van wat je wil verkrijgen en dan kunnen we je vast wel verder helpen.
        Ook ik ben geïnteresseerd in die andere mogelijkheden. Kun je een tipje van de sluier lichten ?

        Comment


        • #5
          Re: Brushes in Photoshop

          Oorspronkelijk geplaatst door gwenny18 Bekijk bericht
          Ook ik ben geïnteresseerd in die andere mogelijkheden. Kun je een tipje van de sluier lichten ?
          In PS (heb zelf CS5) een nieuwe witte pagina aanmaken.

          Brushes.
          - zorg dat je bijv. een paar cloud brushes hebt of water color enz. enz.
          - voor en achtergrondkleur instellen en dan maar klikken op die witte pagina
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment

          Working...
          X