Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

NEX-5N + kitlens 18-55mm f/3.5-5.6 + 16 mm f/2.8 (en eventueel Sigma 19 mm f/2.8)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Sony ] NEX-5N + kitlens 18-55mm f/3.5-5.6 + 16 mm f/2.8 (en eventueel Sigma 19 mm f/2.8)

    ALLES VERKOCHT!!!
    De sigma ga ik wijselijk bijhouden, de lens is gewoon té goed, zeker gezien de prijs.


    Ik bied mijn NEX-5N aan. Ik heb deze vorig jaar op het einde van de zomer gekocht, dus is nog een jaartje onder garantie (bij Mediamarkt Schoten). Een viewfinder vond ik uiteindelijk toch belangerijk, dus ik heb een NEX-6 in de plaatst gekocht.

    - NEX-5N body
    - Kitlens zoom 18-55mm f/3.5-5.6 (Hoya UV filter inbegrepen)
    - Wideangle prime 16mm f/2.8, nauwelijks gebruikt (Hoya UV filter inbegrepen)
    - Standaard meegeleverde accesoires (nekstrap, kabels, flashunit, batterij), exclusief lader!

    Het toestel is in perfecte staat, buiten héél lichte krasjes op het batterijdekseltje (en ik zou eerlijk gezegd niet weten waar die vandaan komen ). Het touchscreen is absoluut krasvrij omdat ik er een screenprotector op had gekleefd (maar die kleeft nu op mijn NEX-6).
    Foto's op aanvraag

    Eventueel ook mijn Sigma prime 19mm f/2.8.

    Ik had gedacht aan 500 euro met de Sigma prime, of 450 euro zonder de Sigma.
    De prijs is bespreekbaar

    Ik wil gerust verzenden, maar liefst verzekerd. Ik ben woonachtig te Brasschaat.
    Last edited by Bort; 1 september 2013, 21:19.
Working...
X