Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wie gaat de 70d van canon kopen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • wie gaat de 70d van canon kopen ?

    wie gaat de 70d van canon kopen ? en moet men dan geen schrik hebben van kinderfouten ?
    Mvg
    Olivier
    canon of een sony

  • #2
    Re: wie gaat de 70d van canon kopen ?

    Foto Nelissen in Mechelen heeft hem binnen vandaag gelezen op facebook.

    Comment


    • #3
      Re: wie gaat de 70d van canon kopen ?

      Ikke niet, was wel aan het twijfelen, maar heb vorige week test tussen 70D en 6D gedaan ... FF stak er met kop en schouders boven uit!
      Qua beeldkwaliteit bedoel ik dan ...

      Comment


      • #4
        Re: wie gaat de 70d van canon kopen ?

        Mss niet meteen ter zake, maar de 60D is enorm goedkoop momenteel en je krijgt er een super camera voor. Prijs/kwaliteit is dit mss de beste koop van allemaal momenteel.
        Canon 5D Mark III | Canon 16-35mm f/2.8 L I | Canon 24-70mm f/2.8 L II | Sigma 50mm f/1.4 ART | Canon 100mm f/2.8 L MACRO IS | Canon 70-200mm f/2.8 L IS II | Canon 2x Extender III | Kenko 1.4 Extender

        Comment


        • #5
          Re: wie gaat de 70d van canon kopen ?

          Ik koop deze mss als mijn toestel de geest geeft. Zal dan toch niet voor meteen zijn.
          Bezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/

          Comment


          • #6
            Re: wie gaat de 70d van canon kopen ?

            @ dneefs...Qua prijs ook...
            Canon 6D en 7D en een kleine glascontainer

            Comment


            • #7
              Re: wie gaat de 70d van canon kopen ?

              Voor mensen die geïnteresseerd zijn om met een DSLR te filmen, lijkt het een aantal 'fouten' van de vorige generatie DSLR's te compenseren. Het automatisch scherpstelmechanisme voor bewegende beelden werkt erg goed, heb ik mij via een collega videograaf weten te vertellen. Bij de 650D werd ook over het voordeel van automatische scherpstelling gesproken, echter in de praktijk was dit niet werkbaar. Bij de 70D lijkt dit echter wel het geval te zijn. Ook wij overwegen alvast met onze studio er alvast een aan te schaffen.
              Motion in sync: beeld en geluid dat harmonieus samenwerkt om mensen te inspireren!

              Comment

              Working...
              X