Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shoot portret + update.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Shoot portret + update.



    Update

    Bedankt voor het kijken en de comments.
    Last edited by xDylan; 27 augustus 2013, 12:58.
    Fotografie is mijn passie.

  • #2
    Re: Shoot portret.

    Voor mij lijkt hij niet scherp en de armen hangen er wat onaangenaam bij. Sorry !!!
    grt. Ria

    Comment


    • #3
      Re: Shoot portret.

      Mooi model maar ze kijkt zo een beetje van "zit dat wel goed met die belichting?!"

      Voor mij mocht er wat meer 'pit' in zitten.
      "Just do it !"

      http://jr52.be/index.html

      Comment


      • #4
        Re: Shoot portret.

        Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk bericht
        Voor mij lijkt hij niet scherp en de armen hangen er wat onaangenaam bij. Sorry !!! grt. Ria
        Die in Showcase is inderdaad stukken beter.

        Tja, die onweerstaanbare drang om te posten, hé.
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment


        • #5
          Re: Shoot portret.

          Bedankt allemaal en Jos dat heb ik zoals je zegt, die onweerstaanbare drang om te posten!
          Fotografie is mijn passie.

          Comment


          • #6
            Re: Shoot portret.

            Oorspronkelijk geplaatst door xDylan Bekijk bericht
            Bedankt allemaal en Jos dat heb ik zoals je zegt, die onweerstaanbare drang om te posten!
            Laat je niet doen man, die in SC is beter en daarom zet je die ook in SC
            Deze foto is goed genoeg om in "Beginnershoek" te zetten en opbouwende opmerkingen te krijgen, daarvan leer je.
            Zo onscherp is je foto niet maar 1/20 is natuurlijk gevaarlijk.
            Ik zou het aangezicht van je zus oplichten vooral aan haar rechter oog, daar had je een reflectiescherm kunnen gebruiken.
            Je zus zal na een paar keer haar poses ook verbeteren, doorgaan en posten.
            mvg,
            Eddy
            Smaken verschillen

            Comment


            • #7
              Re: Shoot portret.

              Oorspronkelijk geplaatst door xDylan Bekijk bericht
              Bedankt allemaal en Jos dat heb ik zoals je zegt, die onweerstaanbare drang om te posten!
              Er is maar een remedie tegen deze (op dit forum wijdverbreide) ziekte: kritischer zijn voor je eigen werk.

              Was je minder nonchalant geweest, had je gezien dat er van deze foto nog iets fatsoenlijks te maken is.

              Bijvoorbeeld: een eenvoudige uitsnede (rekening houdend met de gulden snede) en 10% verscherping; voilà → klik!


              Beterschap gewenst.
              Last edited by Jos Vanhengel; 27 augustus 2013, 00:34.
              Vriendelijke groet,

              Jos

              Comment


              • #8
                Re: Shoot portret.

                Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                Er is maar een remedie tegen deze (op dit forum wijdverbreide) ziekte: kritischer zijn voor je eigen werk.

                Was je minder nonchalant geweest, had je gezien dat er van deze foto nog iets fatsoenlijks te maken is.

                Bijvoorbeeld: een eenvoudige uitsnede (rekening houdend met de gulden snede) en 10% verscherping; voilà → klik!


                Beterschap gewenst.
                Sorry Jos, maar ik kan het toch niet laten om te reageren. Wat jij een ziekte noemt is voor ons een LEERPROCES. Het is door te posten dat je meer inzicht in
                onze mooie hobby, fotografie krijgt en er beter in wordt. Ja, een beetje zelf kritiek mag. Maar ik denk niet dat hier iemand zal zijn die een foto gaat plaatsen die echt voor de vuilbak is. En daarom zetten wij beginnelingen onze foto's ook in beginnershoek.

                Grt,

                Jean-Pierre
                Last edited by Guest22; 27 augustus 2013, 06:02.

                Comment


                • #9
                  Re: Shoot portret.

                  Nu vergeet ik nog iets over de foto te zeggen. xDylan Ik vind het een mooie foto. Ok de Pose, maar het is ook (nog) geen profmodel hé. En al doende leert men. Voor het aangezicht zou ik eddy volgen.

                  Grt,,
                  Jean-Pierre

                  Comment


                  • #10
                    Re: Shoot portret.

                    Bedankt iedereen, ik zal jullie tips volgen voor mijn update te maken!
                    Fotografie is mijn passie.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Shoot portret.

                      Ik wacht af op de up, wil je wel al melden ondanks ze nog geen prof model is (houdingen) is het een model met potentiële talent. Knap en natuurlijk, nu nog wat houdingen inoefen en klaar is jou model, en hopelijk dan ook de fotograaf
                      Wat een foto valt niet enkel door het model.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Shoot portret.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
                        Ik wacht af op de up, wil je wel al melden ondanks ze nog geen prof model is (houdingen) is het een model met potentiële talent. Knap en natuurlijk, nu nog wat houdingen inoefen en klaar is jou model, en hopelijk dan ook de fotograaf
                        Wat een foto valt niet enkel door het model.
                        Dat is idd waar, en de update is geplaatst, heb de foto een beetje verlicht.
                        Fotografie is mijn passie.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Shoot portret.

                          Oorspronkelijk geplaatst door xDylan Bekijk bericht
                          Dat is idd waar, en de update is geplaatst, heb de foto een beetje verlicht.
                          Je zou moeten leren lokaal verlichten, alleen het aangezicht, de schaduw rond haar rechter oog.
                          Nu is voor mij gans de foto te licht.
                          mvg,
                          Eddy
                          Smaken verschillen

                          Comment


                          • #14
                            Re: Shoot portret.

                            Eddy, hoe doe je dat in Picasa? Daar werk ik mee en weet niet hoe je het daar moet doen jammer genoeg.
                            Fotografie is mijn passie.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Shoot portret.

                              Oorspronkelijk geplaatst door xDylan Bekijk bericht
                              Eddy, hoe doe je dat in Picasa? Daar werk ik mee en weet niet hoe je het daar moet doen jammer genoeg.
                              Ik ken niets van Picasa, sorry.
                              mvg,
                              Eddy
                              Smaken verschillen

                              Comment

                              Working...
                              X