Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sydney

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sydney

    Hoi

    Weer efkes geleden he..
    Hier nog eens een fotootje van gisteren.
    Was een hele toffe shoot




    Merci voor het kijken.

    Btw, website is vernieuwd www.somniumphotography.be !
    www.wndrlnd.be
    A world full of graphic and webdesign

  • #2
    Re: Sydney

    Goed glamour/beauty portret. Pauwoog brengt ongeluk zegt men wel een, maar hier niet dus . Werkt goed met de MU en ogen van het model.
    Als kleine bemerking vraag ik me af als de lens-correctie hebt toegepast. Je zit namelijk dicht op het model en daarbij zal de neus waarschijnlijk ietsje breeder/groter overkomen. Misschien ietsje verkleinen, maar goed ik ken het model niet.
    Als je dan toch zou wat aan de neus werken, dan zou ik in dezelfde oefening de rechter schouder/hals aansluiting ook ietsje verlagen. Dat zal het nog eleganter maken...

    Mooi werk verder, en laat de volgende opnames maar komen...
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

    Comment


    • #3
      Re: Sydney

      Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
      Goed glamour/beauty portret. Pauwoog brengt ongeluk zegt men wel een, maar hier niet dus . Werkt goed met de MU en ogen van het model.
      Als kleine bemerking vraag ik me af als de lens-correctie hebt toegepast. Je zit namelijk dicht op het model en daarbij zal de neus waarschijnlijk ietsje breeder/groter overkomen. Misschien ietsje verkleinen, maar goed ik ken het model niet.
      Als je dan toch zou wat aan de neus werken, dan zou ik in dezelfde oefening de rechter schouder/hals aansluiting ook ietsje verlagen. Dat zal het nog eleganter maken...

      Mooi werk verder, en laat de volgende opnames maar komen...
      Hoi man, Thanks voor de tip nu zie ik het.. hehe van die schouder.
      En ivm de neus (Ze had nog al een redelijke brede neus )

      Die schouder ga ik later eens aan proberen werken met liquify in PS !

      Thanks !
      www.wndrlnd.be
      A world full of graphic and webdesign

      Comment

      Working...
      X