Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Scabs @Hestival

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The Scabs @Hestival


  • #2
    Re: The Scabs @Hestival

    lijkt me niet echt scherp, 1/100 is meestal te weinig
    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

    Comment


    • #3
      Re: The Scabs @Hestival

      Er was scherpgesteld op Willy Willy zijn gezicht maar dat zat helemaal in de donker en is dus redelijk wat opgelicht en ontruisd, Met een 24-70mm op 70mm zou een 100ste normaal toch moeten volstaan.

      Comment


      • #4
        Re: The Scabs @Hestival

        Er is een verschil tussen bewegingsonscherpte door een bewogen toestel (en daar zou 1/100e sec op de voornoemde lens moeten volstaan) en bewegingsonscherpte door n bewegend onderwerp.

        Ik probeer altijd 1/400e sec te halen om toch nog scherpe foto's te kunnen afdrukken.
        Last edited by johan de man; 26 augustus 2013, 11:09.
        Canon-man. Concerten en natuur.
        Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

        Comment


        • #5
          Re: The Scabs @Hestival

          Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
          Er is een verschil tussen bewegingsonscherpte door een bewogen toestel (en daar zou 1/100e sec op de voornoemde lens moeten volstaan) en bewegingsonscherpte door n bewegend onderwerp.

          Ik probeer altijd 1/400e sec te halen om toch nog scherpe foto's te kunnen afdrukken.
          Op welke ISO werk jij dan...
          1/200 kan ik nog aannemen maar 1/400 is wellicht wat overdreven (naar mijn ervaring).

          Comment


          • #6
            Re: The Scabs @Hestival

            Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk bericht
            Op welke ISO werk jij dan...
            1/200 kan ik nog aannemen maar 1/400 is wellicht wat overdreven (naar mijn ervaring).
            Met de 70-210 hou ik me ook meestal aan 1/200, met de 24-70 ga ik regelmatig naar 1/80 met de bedoeling om niet te statisch beeld te krijgen, vooral als ik de drummer in beeld neem.

            Comment


            • #7
              Re: The Scabs @Hestival

              Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
              Met de 70-210 hou ik me ook meestal aan 1/200, met de 24-70 ga ik regelmatig naar 1/80 met de bedoeling om niet te statisch beeld te krijgen, vooral als ik de drummer in beeld neem.
              Hangt er natuurlijk ook van af welk genre je fotografeert.

              Comment

              Working...
              X