Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

batterij d-70 en-el3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • batterij d-70 en-el3

    Misschien stomme vraag, maar zit er verschil op batterijen type en-el3 ? kan hier een verschil op mah op zitten ? Of moeten dit allemaal dezelfde batterijen zijn ? Op mijn originele vindt ik niks terug van mah

    Want er zitten blijkbaar serieus prijsverschillen, op die en-el3 batterijen, de goedkoopste die ik tot nu toe gezien heb zijn die bij pin 18 euro voor 1250 mah
    To make your dreams come true, wake up

  • #2
    Er zit zeker verschil in de batterijen van de verschillende fabriekanten. Zoals je zelf al aangeeft betaal je voor een 1250 (mah) milli amphere per uur batterij een stuk minden dan voor een 1500 mah. De originele van Nikon zijn volgens mij 1400 mah. En je kunt er dus 20% langer mee doen (20% meer foto's maken) dan de 1250 mah versies.
    Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

    Comment


    • #3
      Ik heb er eentje van het merk COKI van 1500 mah en een originele nikon van 1400 mah. de 1500 gaat iets langer mee ...
      My Portfolio (like!)
      Canon 5D MKII - 17-35 2.8 - 24-70 2.8L - 70-200 2.8L, ...

      Comment


      • #4
        ik heb er ook ene van PIN
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

        Comment


        • #5
          Originally posted by Dirtyharry71
          ik heb er ook ene van PIN
          En content van, anders bestel ik er me daar gewoon 2 Moet ik zeker toekomen om eens een dagje te gaan fotograferen
          To make your dreams come true, wake up

          Comment


          • #6
            tot nu toe wel ja
            zal vlugger leeg zijn omdat ie maar 1250 mAh is
            maar voor 18€ kan je ni sukkelen hé

            1 dagje !?!
            die gaan lang mee zenne
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

            Comment


            • #7
              Ik heb hier zo'n vraagje.
              Hoelang gaat zo'n batterij nu mee. Ik bedoel, hebben we nu een zicht hoeveel foto's we met zo'n batterij kunnen nemen, trekken, pakken ...
              Ik bezit zelf twee stuks en ik ben er nog nimmer in geslaagd om er één volledig plat, euh, leeg te krijgen (met een goede hamer krijg je ze plat) op één dag. Dit betekende dan ook dat ik reeds zo'n 600 foto's had genomen (met en zonder flits, manueel scherpstelling, evenals automatische scherpstelling).
              Eén ding is zeker, verdorie, ze gaan lang, heel lang mee.
              Misschien een tip hier. Ik laat nooit de beelden naar de monitor toe lopen. Indien ik dan perse toch de kwaliteit wens te zien, gebruik ik het toon-beeld-knopje. Ik heb de indruk dat dat kleurschermpje nogal wat energie vreet, vandaar dat ik het uitschakel.
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • #8
                Originally posted by wimvan
                Ik heb hier zo'n vraagje.
                Hoelang gaat zo'n batterij nu mee. Ik bedoel, hebben we nu een zicht hoeveel foto's we met zo'n batterij kunnen nemen, trekken, pakken ...
                Ik bezit zelf twee stuks en ik ben er nog nimmer in geslaagd om er één volledig plat, euh, leeg te krijgen (met een goede hamer krijg je ze plat) op één dag. Dit betekende dan ook dat ik reeds zo'n 600 foto's had genomen (met en zonder flits, manueel scherpstelling, evenals automatische scherpstelling).
                Eén ding is zeker, verdorie, ze gaan lang, heel lang mee.
                Misschien een tip hier. Ik laat nooit de beelden naar de monitor toe lopen. Indien ik dan perse toch de kwaliteit wens te zien, gebruik ik het toon-beeld-knopje. Ik heb de indruk dat dat kleurschermpje nogal wat energie vreet, vandaar dat ik het uitschakel.
                Troost u, het is mij tot op heden ook nog niet gelukt om een batterij volledig leeg te trekken, met mijn 1 gb cf kaartje lukt het niet, ik zit veel sneller zonder opslag ruimte, dan wat ik zonder batterij zit... Maar de airshow's komen er aan, en 'k ga wat uitbreiden in opslagruimte... en voor die 18 euro dat die batterijen kosten ga ik ook dan ook niet sukkelen om daarmee in de problemen te komen.
                To make your dreams come true, wake up

                Comment


                • #9
                  Waar vind ik Pin??
                  Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Ranon
                    Waar vind ik Pin??
                    Down under

                    http://www.powerinnumbers.com.au/
                    To make your dreams come true, wake up

                    Comment

                    Working...
                    X