Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Traktor

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Traktor


    De horizon is bewust scheef, is eens iets anders dacht ik maar ik vraag mij af of dit bij jullie ook in de smaak valt of niet?

    Update



    Uploaded with ImageShack.us
    Last edited by Siesje; 27 augustus 2013, 17:27.

  • #2
    Re: Traktor

    Bij mij alvast niet .
    Groetjes

    Comment


    • #3
      Re: Traktor

      Hier ook niet!
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: Traktor

        Als ik twee glaasjes wijn binnenheb en mijn bril niet op mijn neus, ziet de wereld er ook zo uit.
        Nee Siesje, dat is alvast geen succes hé
        Touch the Earth...Gently
        www.passionsenfrance.com

        Comment


        • #5
          Re: Traktor

          Hier zie ik eerlijk gezegd het nut niet van in.

          Mvg.

          Comment


          • #6
            Re: Traktor

            sorry, ook nee.
            Soms kan dit wel iets extra toevoegen aan een foto, het gevoel van snelheid ofzo, maar hier niet
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

            Comment


            • #7
              Re: Traktor

              sorry, ook nee.
              Soms kan dit wel iets extra toevoegen aan een foto, het gevoel van snelheid ofzo, maar hier niet
              Ik haal deze reactie even aan omdat zulk tafereel wel mogelijk is in een bepaald omstandigheid. De jouwe zou ook kunnen als je een crop overweeg. Zo dat de schuine toren naar de hoek wijst.
              Nadien onderaan ook een crop opdat het gras net zoals op je foto vanuit de hoek vertrekt.

              Wat is dan die waarde ? Nou je foto wordt als ware door de crop beperkt om je hele tafereel erin te krijgen en dan is het geoorloofd deze schuin te nemen. ( Had dat ooit in een van mijn boeken gelezen, Probeer maar eens.

              Comment


              • #8
                Re: Traktor

                mooi en leuk deze wat minder bekende creatie van Gugilmo en Buonanno te zien.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Traktor

                  als er nooit iemand afwijkt van de paden ontdekken we nooit iets nieuw. Maar persoonlijk vind ik dat het iets te veel afgeweken is. Maar goed dat je het probeert

                  Comment


                  • #10
                    Re: Traktor

                    Ik wil nog iets toevoegen aan mijn relaas. Hier kon ik richtlijnen geven om die schuine stand te 'goedspreken'. Maar ze worden slechts in uiterste toestanden in de fotografie toegestaan. Bv heb je geen groothoek, dan kan dit een oplossing zijn om schuin te trekken. Maar hier ga ik mijn voorgangers gelijk geven, je kunt niet maken om allemaal scheve dtandsfotos te maken. Waar gaan we dan naar toe ? We krijgen dan allemaal een scheve nek.
                    Ik heb gewoon verteld in welke momenten het wel en ook kan.

                    Mikje, er zijn nog vele manieren om nieuwe dingen uit te proberen hoor.

                    Deze heb ik nu de raad gegeven om het bij te snijden opdat ze zou zien wat voor foto ze dan in handen krijgt. Maar promoten doe ik het niet. Alleen zoals noekelMi het reeds vertelde en in uiterste gevallen als hulpmiddel. Zo zie ik het persoonlijk.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Traktor

                      Ik kan het wel apprecieren... (hoewel ik de toren iets meer in de rechterhoek had gezet).

                      V.
                      http://www.catchlight.be
                      Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
                      https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

                      Comment


                      • #12
                        Re: Traktor

                        Ok, bij de meesten valt het absoluut niet in de smaak, sommigen vinden het wel goed. Heb een crop geplaatst, gezien het voor een wedstrijd is zal ik die foto niet inzenden.... Bedankt iedereen voor de reacties!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Traktor

                          Ik vind het best wel kunnen. Hoewel ik hier de compo niet zo sterk vind, in de up/crop is het al beter maar ik vind de tractor teveel tegen de kant zitten. Stefan Vanfleteren zei ooit als je iets scheef zet, zet het dan ook goed scheef, en dat heb je hier gedaan.
                          Ik vind het een blijk van speelse creativiteit, als het beeld dan goed opgebouwd wordt (diagonalen, sterke punten,...) krijg je in een reeks iets dat er uitspringt door het anders zijn. Het wordt natuurlijk niet door iedereen gesmaakt, maar dat is zo met smaken.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Traktor

                            Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
                            Ik vind het best wel kunnen....
                            Ik vind het een blijk van speelse creativiteit..
                            wat is er nou creatief aan het scheef zetten van deze foto..?
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #15
                              Re: Traktor

                              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              wat is er nou creatief aan het scheef zetten van deze foto..?
                              grt,bouk.

                              Er is geprobeerd om een alledaags tafereel anders te brengen.
                              Die zin slaat ook niet direct op deze foto maar op het scheef zetten van beelden, Stel dat je met 10 allemaal een foto maakt van het zelfde en je zet als enige je beeld schuin dan valt die op in die reeks beelden.
                              Dat is voor mij creativiteit

                              Comment

                              Working...
                              X