Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Black rapid sport 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Black rapid sport 2

    Heeft iemand deze strap? Is deze echt zo goed zoals men beweert in de reclame? Hoe lukt het nog met grote lenzen?
    Groetjes Steco

  • #2
    Re: Black rapid sport 2

    Lelijk, maar zeer goed. Zelfs na een dag rondlopen met 70-200 2.8 en D800 geen last.

    Comment


    • #3
      Re: Black rapid sport 2

      Bedankt voor de reactie. Lelijk? Ik heb nog geen mooie strap gezien
      Groetjes Steco

      Comment


      • #4
        Re: Black rapid sport 2

        Jawel, de BR women, die heeft een mooie tekening op de bovenkant van de strap... ;-)
        Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

        Comment


        • #5
          Re: Black rapid sport 2

          Heb de BlackRapid R-Strap RS-Sports II Slim en ik vind die strap geweldig.

          Als je wat wandelt dan kun je de camera en lens mooi zijdelings dragen en van zodra je die nodig hebt vastnemen en foto's maken.

          Bij zwaardere lenzen (70-200 2.8 en 50-500) ook geen probleem en dan gebruik ik meestal die extra strap voor onder de oksel. Dit zorgt ervoor dat de strap niet begint te bewegen en je op een gegeven moment de dunne riem aan je nek voelt snijden.


          Voor deze lenzen heb ik wel extra fasteners bijgekocht om aan de lensgondel te bevestigen.


          Op andere fora kun je soms lezen dat er mensen zijn geweest waarbij de strap losgekomen is van de camera.
          Misschien dat dit met die zware lenzen wel kan maar ik heb het gelukkkig op 2 jaar tijd nog niet voorgehad.


          Ik heb de mijne gekocht bij CameraTools en ook toen verschillende lensbling lensdoppen gekocht.
          Die vond/vind ik ook handig, kun je direct in je rugzak zien welke lens wat is.


          mvg

          Steven
          1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

          Comment


          • #6
            Re: Black rapid sport 2

            Oorspronkelijk geplaatst door canonex Bekijk bericht
            Heb de BlackRapid R-Strap RS-Sports II Slim en ik vind die strap geweldig.

            Als je wat wandelt dan kun je de camera en lens mooi zijdelings dragen en van zodra je die nodig hebt vastnemen en foto's maken.

            Bij zwaardere lenzen (70-200 2.8 en 50-500) ook geen probleem en dan gebruik ik meestal die extra strap voor onder de oksel. Dit zorgt ervoor dat de strap niet begint te bewegen en je op een gegeven moment de dunne riem aan je nek voelt snijden.


            Voor deze lenzen heb ik wel extra fasteners bijgekocht om aan de lensgondel te bevestigen.


            Op andere fora kun je soms lezen dat er mensen zijn geweest waarbij de strap losgekomen is van de camera.
            Misschien dat dit met die zware lenzen wel kan maar ik heb het gelukkkig op 2 jaar tijd nog niet voorgehad.


            Ik heb de mijne gekocht bij CameraTools en ook toen verschillende lensbling lensdoppen gekocht.
            Die vond/vind ik ook handig, kun je direct in je rugzak zien welke lens wat is.


            mvg

            Steven
            Alé Steven,

            Ik ga u geloven. Bij deze is ie besteld.

            Groeten,

            Steven
            Groetjes Steco

            Comment


            • #7
              Re: Black rapid sport 2

              Ik deze strap deze middag even getest met canon mkIII en de 70-200. En uur of 3 mee rondgelopen. Resultaat. heel tevreden.
              Groetjes Steco

              Comment

              Working...
              X