Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MagicLantern op NEX?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • MagicLantern op NEX?

    Zoals in de titel vermeld, zou ik graag willen weten of het mogelijk is magiclantern op mn NEX-5 te zetten.

    Ik zou mijn NEX-5 graag willen gebruiken voor bvb time-lapses, terwijl ik mijn canon nog altijd kan gebruiken voor gewone fotografie, filmen,...

    Weet er iemand of ML op de nex beschikbaar is, en zo ja, waar dit te vinden is?

    Alvast bedankt!
    NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L
    https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/

  • #2
    Re: MagicLantern op NEX?

    KLIK

    man doe es moeite. staat allemaal op hun site
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: MagicLantern op NEX?

      bedankt voor de fantastische tip! (geen wonder dat er de laatste jaren minder activiteit is met zo'n reacties...

      ik ben al naar de site gegaan en zij zelf zeggen dat het niet compatibel is, dat weer ik.
      Alleen heb ik al geruchten gelezen dat er ook een versie voor de NEX zou bestaan, en ik was eens zo curieus om te vragen of er hier iemand iets meer van weet.
      NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L
      https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/

      Comment


      • #4
        Re: MagicLantern op NEX?

        zeg het dan dat je al gekeken hebt.

        waar haal je de geruchten van?
        staan daar geen links bij?

        alternatieve firmware op uw camera is volgens mij schending van de garantie, da weet je toch.
        (een beetje gelijk je smartphone rooten)

        als die er is dan ga je deze moeten zoeken bij de geruchten bron.
        als die doet met je nex wa hij doet met canon dan kan die erg fijn worden.

        in alle geval hou ons op de hoogte
        nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: MagicLantern op NEX?

          Ga naar Sonyalpharumors.com - daar heb ik in't verleden iets zien staan over een alternatieve firmware - let wel op 't is zoals david_ve schrijft - RIP garantie.

          Comment


          • #6
            Re: MagicLantern op NEX?

            dees gevonden.

            blijkt inderdaad iets te zijn in samenwerking met ML gasten.
            zou me er persoonlijk nog niet aan wagen.
            staat gelijk nog net iets te veel in zijn kinderschoenen.

            ML op canon heeft een ferme reputatie (ook bij canon zelf) das wel goed te vertrouwen (denk ik) maar op nex ...
            nikon stuff

            Comment


            • #7
              Re: MagicLantern op NEX?

              Ik heb sowiso geen garantie meer op mijn NEX-5, dus das het probleem niet
              Ook gebruik ik mijn nex niet veel, dus als ik er een firmware a la ML op kan zetten, zal ik hem al veel meer gebruiken...

              Ik zal nog eens kijken op alpharumors, bedankt!
              NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L
              https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/

              Comment

              Working...
              X