Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opgewonde [NSFW]

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Opgewonde [NSFW]


    Hoe menselijker wil je het hebben
    Last edited by jessey; 24 augustus 2013, 02:52.

  • #2
    Re: Opgewonde [NSFW]

    leuk shot.
    al zie ik er niets menselijks in hoor...?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Opgewonde [NSFW]

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      leuk shot.
      al zie ik er niets menselijks in hoor...?
      grt,bouk.
      Doelde op de houding bouk

      Comment


      • #4
        Re: Opgewonde [NSFW]

        Alhoewel puur natuur...moest voor mij de erectie er niet bepaald op staan. Had hij nog mooier geweest voor mij. Verwijs hier naar de vorige foto.
        Ben geen paterke hoor Vind het gewoon geen meerwaarde.

        Groetjes
        Marc
        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

        Comment


        • #5
          Re: Opgewonde [NSFW]

          Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
          Alhoewel puur natuur...moest voor mij de erectie er niet bepaald op staan. Had hij nog mooier geweest voor mij. Verwijs hier naar de vorige foto.
          Ben geen paterke hoor Vind het gewoon geen meerwaarde.

          Groetjes
          Marc
          Hahaha Marc,

          Er was iemand die om meer vroeg van de onderkant .
          Maar dat komt goed hoor. De volgende is weer beschaafd

          Comment


          • #6
            Re: Opgewonde [NSFW]

            Ik ben ook niet preuts maar ik vind het toch niet echt smakelijk zo.
            Die kapstok trekt alle aandacht, terwijl de rest van de foto die aandacht ook wel verdient. Waarmee ik dus bedoel dat het een mooie foto is met wat overbodige info
            Groetjes,
            Dominic

            Comment


            • #7
              Re: Opgewonde [NSFW]

              Dit is realiteit en fotografen halen prijzen met realistische keiharde foto's ook al is deze wat statisch. Jessey merkte dit op en maakte er een gewone foto van, of het een meerwaarde is ? Wat de opname zelf betreft zou ik de muur (achtergrond) nog onscherper maken maar is zo al behoorlijk goed hoor.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Opgewonde [NSFW]

                Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                .....fotografen halen prijzen met realistische keiharde foto's ....
                heel goed...
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Opgewonde [NSFW]

                  Niets kwalijks bedoeld....gewoon voor de fun van het discuteren...
                  De keiharde realiteit haalt hoge toppen...vooral als je met een dood kindje boven je hoofd staat te zwaaien zodat heel de wereld daar getuige van is. (Zal wel in de aard van d(i)e mensen liggen...)
                  Wat ik bedoelde te zeggen...hoop dat dit beter overkomt...
                  Deze aap is krachtig genoeg om een mens aan reepjes te scheuren...daar heb ik echt waar het diepste respect voor...in menigerlei opzicht.
                  Hem op die manier afbeelden, ondanks het puur natuur is, doet bij mij een beetje afbreuk aan dat respect. Niets min...niets meer...
                  Mocht ik hier een man in deze euh...toestand afbeelden zou dit zeker ongepast zijn...maar...hoort die man uiteindelijk ook niet voor een stukje bij dit dierenrijk...Volgens de bijbel waarschijnlijk niet....
                  Heb identieke foto's als hierboven van edelherten (niet op gelet bij het maken van de foto maar wel opgemerkt op groot scherm)...ga ze nooit plaatsen want vind het stukje "edel" in de naam contradictoir met de afbeelding.
                  Vroeger...heb hier nog een fotomagazine liggen die dit zou kunnen staven (FOCUS, jaargang 100 nummer 5 -mei2013) Titel van het artikel "Schoonheid voor gevorderden."...vond men het "bon-ton" om verminkte lijken van oorlogsslachtoffers te verkopen als prentkaart. Is natuurlijk geen vergelijk met een aap die een erectie heeft...maar valt naar mijn normen wel een beetje onder de noemer "ongezond voyeurisme..."
                  Je zou kunnen weten Raymond dat ik dergelijke zaken beroepshalve frequent meegemaakt heb en vooral blij ben dat ik daar nu niet meer mee geconfronteerd moet worden. Nogmaals...is zeker geen vergelijk met de foto hierboven maar in datzelfde tijdschrift ook een artikel "Wel of niet plaatsen ?"
                  Maar Jessey...vat dit aub niet persoonlijk op...
                  Wil hier geen moraalridder zijn...gewoon mijn bedenkingen meegeven.

                  Groetjes
                  Marc
                  Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Opgewonde [NSFW]

                    Haha marc, ik heb ook even getwijfeld over het wel of niet plaatsen. Maar toen ik de vraag kreeg om aan de onderzijde iets meer te laten zien werd het duiveltje wakker in mij

                    Vriendelijke groet, jessey

                    Comment


                    • #11
                      Re: Opgewonde [NSFW]

                      @ Brombeer : ik heb voor je standpunt het volste begrip hoor daarom ook mijn vraag "Is het een meerwaarde ?". Dit laatste laat ik in handen van de auteur. En duiveltjes die wakker worden kunnen voor verrassingen zorgen alhoewel ik zelden verrast wordt in wat ik hoor en zie en waarschijnlijk breed van opvatting en visie ben. Heb daar leren mee leven Marc
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Opgewonde [NSFW]

                        BRrrrrrrrrrrrrrrrrrr
                        facebook
                        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Opgewonde [NSFW]

                          Smaken verschillen.
                          Persoonlijk vind ik deze slechte smaak.
                          mvg,
                          Eddy
                          Smaken verschillen

                          Comment


                          • #14
                            Re: Opgewonde [NSFW]

                            Volg Eddy en Jill,grts,Jozef
                            Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Opgewonde [NSFW]

                              Ik vind het ook maar niets Jessey ( maar, zoals zoveel, smaken verschillen)
                              Touch the Earth...Gently
                              www.passionsenfrance.com

                              Comment

                              Working...
                              X