Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op den bots

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Op den bots

    Soms ben je op een plaats en je ziet die ene persoon waarvan je een foto zou willen maken, je vraagt het en je krijgt het. Zo was het ook met deze dame. Op die moment moet je werken met wat je hebt. Ja ze blinkt wat....maar zo was het ook. Bij dit soort spontane opnames is er niet altijd de kans om de MU even bij te werken.

    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

  • #2
    Re: Op den bots

    Volledig eens met je uitleg..... maar plaats ze dan niet in showcase

    Comment


    • #3
      Re: Op den bots

      Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
      Volledig eens met je uitleg..... maar plaats ze dan niet in showcase
      En waarom niet Walter ??? Als ik die nu showcase waardig vind en graag jullie opinie heb . Wat is daar mis mee ?
      Of mogen daar enkel gelikte plaatsjes die de heren goedkeuren
      Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

      Comment


      • #4
        Re: Op den bots

        kan er iets mis zijn met de 'pixel-kwaliteit' van de geplaatste foto (die je dus niet hebt in je origineel?). Of het is de huidbewerking of de make-up die er gewoon was. Maar het gezicht - vooral rond de mond - oogt 'low=quality'.
        Mooie dame! En wel leuk die rood/grijze setting. Ik heb dat 'kriekenstofke' hier ook liggen
        Al doende leert men...

        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Op den bots

          Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
          En waarom niet Walter ??? Als ik die nu showcase waardig vind en graag jullie opinie heb . Wat is daar mis mee ?
          Of mogen daar enkel gelikte plaatsjes die de heren goedkeuren
          Ik zou in showcase enkel een foto plaatsen waar ik 100% tevreden over was.Ik had de indruk dat jij dit een foto vond die gezien de omstandigheden " niet slecht " was. Mogelijk heb ik dit verkeerd begrepen.

          Comment


          • #6
            Re: Op den bots

            Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
            Ik zou in showcase enkel een foto plaatsen waar ik 100% tevreden over was.Ik had de indruk dat jij dit een foto vond die gezien de omstandigheden " niet slecht " was. Mogelijk heb ik dit verkeerd begrepen.
            Walter, bedankt voor de verduidelijking. Voor deze was ik ook 100% tevreden zelfs met de blinkies.
            Maar zoals je weet ben je soms genomen door het moment zelf, de sfeer, de situatie op die plaats. Het blijft dan hangen in je gedachten en laat me soms door een roze bril kijken naar de opnames. Door een foto te plaatsen die ik zelf SC waardig vind krijg ik goede en harde eval's . En daar gaat het om.
            Waarschijnlijk heb ik me verkeerd uitgedrukt. Zo kunnen bepaalde commentaren hard overkomen waar ze het eigenlijk niet zijn.

            Dus Walter no problem...en laat maar komen die commentaar.
            Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

            Comment


            • #7
              Re: Op den bots

              Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
              kan er iets mis zijn met de 'pixel-kwaliteit' van de geplaatste foto (die je dus niet hebt in je origineel?). Of het is de huidbewerking of de make-up die er gewoon was. Maar het gezicht - vooral rond de mond - oogt 'low=quality'.
              Mooie dame! En wel leuk die rood/grijze setting. Ik heb dat 'kriekenstofke' hier ook liggen
              TXS Nena, Inderdaad er is iets aan de hand met de pixels. Op het origineel zit dit goed. De MU was niet perfect maar verder best OK. Inderdaad een leuke stofje.
              Even nakijken...
              Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

              Comment

              Working...
              X