Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bruin Blauwtje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bruin Blauwtje

    Eentje van over de taalgrens,
    Mooi gevraagd om stil te zitten, en dat heeft hij ook gedaan.

    BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

  • #2
    Re: Bruin Blauwtje

    Heel knap, kleurtjes doen ons beseffen dat de zomer bijna voorbij is. Mooi mooi mooi!

    Comment


    • #3
      Re: Bruin Blauwtje

      Bleek blauwtje..
      Over het algemeen niet snel onder de indruk.

      Comment


      • #4
        Re: Bruin Blauwtje

        Zeer mooi hoor...de kleurschakering tussen vlinder achtergrond en bloemknop doen het helemaal. Prachtig geheel!
        D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
        500px FaceBook

        Comment


        • #5
          Re: Bruin Blauwtje

          Prachtige compo en kleuren, prima plaat.
          Zie ook flickr

          Comment


          • #6
            Re: Bruin Blauwtje

            Mooi al die bruintinten!
            BD0681BE -
            Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

            Comment


            • #7
              Re: Bruin Blauwtje

              Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk bericht
              Bleek blauwtje..
              In eerste instantie was dit ook mijn gedacht, maar in de veldgids dagvlinders kreeg ik daar een ander idee over, maar uiteindelijk zal je wel gelijk hebben.
              Soms heel moeilijk vergelijken , en met foto's op internet vergelijken dit bied niet altijd zekerheid.
              Bedankt voor de info .
              BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

              Comment


              • #8
                Re: Bruin Blauwtje

                Oorspronkelijk geplaatst door camouflage Bekijk bericht
                In eerste instantie was dit ook mijn gedacht, maar in de veldgids dagvlinders kreeg ik daar een ander idee over, maar uiteindelijk zal je wel gelijk hebben.
                Soms heel moeilijk vergelijken , en met foto's op internet vergelijken dit bied niet altijd zekerheid.
                Bedankt voor de info .
                Ik kan ze met gesloten vleugels , ook niet van elkaar onderscheiden .
                En aangezien ze beiden daar voorkomen is het onderscheid nog moeilijker . Zat er gisteren nog iets vandaag was het erg povertjes gesteld.
                Het loopt daar duidelijk op het einde.

                Grt Casie

                Comment


                • #9
                  Re: Bruin Blauwtje

                  kleur van achtergrond en onderwerp passen mooi bij elkaar. De compositie spreekt me minder aan, bovenaan nogal ruim. Het is inderdaad een vrouwelijk bleek blauwtje, zoals Thierry reeds aangaf.

                  groeten, Gert

                  Comment

                  Working...
                  X