Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DSLR of Prosumer???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • DSLR of Prosumer???

    Ik weet het nimeer... Ik overweeg om een dslr aan te schaffen,maar met wat ben ik nu het beste af?De meeste foto's die ik zal nemen is op vakantie.Daarnaast ga ik regelmatig spotten in zaventem waar ik dan ook foto's neem.Voor vakantiefoto's is de prosumer geschikt genoeg,maar voor te spotten heb ik dan weer een snelle AF nodig die ik toch enigzins mis nu.Blijf ik het beste bij m'n coolpix 5700 of toch maar wat zwaarder gaan?

    Vitarake


    Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1

  • #2
    Hou je 5700 en koop een DSLR erbij dan kun je naargelang de omstandigheden kiezen wat je dan best uitkomt.
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      Volledig mee eens. Hou je Coolpix en koop jezelf een DSLR (D70 of 300D). Voor 1300€ heb je al zeer mooi materiaal !

      Greetz,

      EBOS

      PS : Hebde ook foto's van Zaventem op 't net staan ? Ben namelijk ook spotter ...
      Don't dream your life, live your dream !
      just some camera ...http://www.andries.net.tf

      Comment


      • #4
        ik hou ook mijn CP5700
        komt van pas als ik op reis ga
        en voorlopig ook voor macro's
        en kan ook dienen als backup voor mijn D70
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

        Comment


        • #5
          Om te spotten, maakt die af niks uit zulle.... die valt zelfs manueel in te stellen als het erop aankomt. Om te spotten heb je zoom nodig.

          Was dit weekend ook nog eens naar zaventem weesten testen, en de "trage" af van een nikkor 70-300 was meer dan voldoende, zoom bereik was juist iets te kort naar mijn goeste
          To make your dreams come true, wake up

          Comment


          • #6
            Was daarover ook aan het nadenken (ook spotten enz), maar ik ga nu een 300D met Tamron 28-300 nemen, en dan verder sparen later voor een 50-500. Meer zoom heb je niet nodig
            Canon 300D + Canon 18-55 EF-s HSM

            Comment


            • #7
              Zover krijg ik mijn wederhelft niet ,dus ik zal moeten kiezen,de cp buiten en een dslr of gewoon de cp houden
              Vitarake


              Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1

              Comment


              • #8
                Originally posted by vitarake
                Zover krijg ik mijn wederhelft niet ,dus ik zal moeten kiezen,de cp buiten en een dslr of gewoon de cp houden
                Dat is jammer. Indien de cp voldoet dan zou ik die houden. Misschien kan uw wederhelft later wel het nut inzien van 2 camera's.
                Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                --------

                Comment

                Working...
                X