Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

glashuis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • glashuis


  • #2
    Re: glashuis

    Mooie foto
    - Photography made me look at things differently -

    Comment


    • #3
      Re: glashuis

      Djeezus, knap hoe die lijnen mijn ogen begeleiden. Zeer mooi evenwicht en contrast ook! Meer dan geslaagd!
      Alles wat een foto nodig heeft zit er in!

      Comment


      • #4
        Re: glashuis

        Gil, die heb je mooi vast gelegd. Mooi lijnenspel waar je ogen niet van weg geraken! En de lucht zorgt voor een mooi contrast met het witte gebouw!

        Comment


        • #5
          Re: glashuis

          Gil, kan dat dat jij iemand bent met grafische achtergrond of werkt in deze wereld? (design, fotografie)
          Ik heb zo een sterk vermoeden als ik je werken bekijk, veelal haal ik er zo de design-elementen uit.
          Sorry, indien dit niet het geval is, beschouw het dan als compliment!

          Comment


          • #6
            Re: glashuis

            Oorspronkelijk geplaatst door pkwy Bekijk bericht
            Gil, kan dat dat jij iemand bent met grafische achtergrond of werkt in deze wereld? (design, fotografie)
            Ik heb zo een sterk vermoeden als ik je werken bekijk, veelal haal ik er zo de design-elementen uit.
            Sorry, indien dit niet het geval is, beschouw het dan als compliment!
            Neen ... maar vroeger, toen ik jong was, wou ik steeds binnenhuisarchitect worden... Het lot besliste anders...
            bedankt voor de appreciatie.
            Groet.
            Gil

            Comment


            • #7
              Re: glashuis

              Oorspronkelijk geplaatst door gilclaes Bekijk bericht
              Neen ... maar vroeger, toen ik jong was, wou ik steeds binnenhuisarchitect worden... Het lot besliste anders...
              bedankt voor de appreciatie.
              Groet.
              Gil
              Graag gedaan!

              Comment

              Working...
              X