Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Labo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Labo

    Of wat er van overschiet...



    Update

    Last edited by jochenvde; 31 augustus 2013, 10:24.
    Jochenvde Photography
    Flickr

  • #2
    Re: Labo

    Dit ken ik heel mooi in beeld gebracht. De politie heeft ons daar gepakt. Boete 50 euro

    Comment


    • #3
      Re: Labo

      Wij hebben geluk gehad. Onopgemerkt binnen geraakt en niemand gezien daar. Maar het blijft altijd riskant.

      Oorspronkelijk geplaatst door mikje Bekijk bericht
      Dit ken ik heel mooi in beeld gebracht. De politie heeft ons daar gepakt. Boete 50 euro
      Jochenvde Photography
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Labo

        Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk bericht
        Wij hebben geluk gehad. Onopgemerkt binnen geraakt en niemand gezien daar. Maar het blijft altijd riskant.
        En even later nog veel meer geluk gehad
        50 € boete waar er verhalen rond gingen van 250 €.
        Dat laatste klopt dus niet.
        Maar sinds mijn vorige bezoek idd enorm geplunderd.
        Mooi verzorgde foto Jochen, ik kan geen punten van kritiek vinden.
        Ik ben er nog niet aan de revisit geraakt.

        Gr

        PaulM

        Comment


        • #5
          Re: Labo

          Het is inderdaad een nette foto alhoewel hij moeilijk "te bekijken" is door de vele lijnen die er gevormd worden door de buizen, de kasten rij en de lijnen van de tegels! Zou proberen de flare boven op de linker kast wat weg te doen enne zie ik daar nog een fototas staan?

          Comment


          • #6
            Re: Labo

            Oorspronkelijk geplaatst door smetje Bekijk bericht
            ... enne zie ik daar nog een fototas staan?
            Potverdorie, was me niet opgevallen, en het is dan nog de mijne ook
            In de terugkeer van een andere locatie ook een fototas gevonden, een volle nog wel.
            @Jochen : op netstroom werkt de camera, de batterij is dooier dan dood. De gebruiksaanwijzing plakt aaneen door de regen maar al de rest lijkt geen waterschade te hebben.

            Paul (de mijne zijn sinds vanochtend van de kaart af )

            Comment


            • #7
              Re: Labo

              De mijne zijn ook nog niet allemaal door de fotosoep hoor.
              Zonder deftige batterij raak je niet zo ver he, tenzij je een generator meesleurt

              En ja verdorie die tas... Goed dat jullie het hebben opgemerkt, had erover gekeken Maar ach, ik laat het lekker zo

              Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
              Potverdorie, was me niet opgevallen, en het is dan nog de mijne ook
              In de terugkeer van een andere locatie ook een fototas gevonden, een volle nog wel.
              @Jochen : op netstroom werkt de camera, de batterij is dooier dan dood. De gebruiksaanwijzing plakt aaneen door de regen maar al de rest lijkt geen waterschade te hebben.

              Paul (de mijne zijn sinds vanochtend van de kaart af )
              Jochenvde Photography
              Flickr

              Comment


              • #8
                Re: Labo

                Je hebt gelijk, ik heb net iets teveel verscherpt.

                Oorspronkelijk geplaatst door smetje Bekijk bericht
                Het is inderdaad een nette foto alhoewel hij moeilijk "te bekijken" is door de vele lijnen die er gevormd worden door de buizen, de kasten rij en de lijnen van de tegels! Zou proberen de flare boven op de linker kast wat weg te doen enne zie ik daar nog een fototas staan?
                Jochenvde Photography
                Flickr

                Comment


                • #9
                  Re: Labo

                  Erg fraai beeld met een goed gelukte bewerking. Als superklein kritiekpuntje zie ik er twee, maar dat is meer om er een 10+ van te maken ipv een 10 :-) Aan de rechterknat zit in het vierkant een kleine overstraling die onnodig aandacht vraagt, want daar is niets te zien. Aan diezelfde rechterkant is de "poot" (wand) beneden iets meer naar het midden als boven, het gaat maar om één milimeter of zo. Beide zijn vrij eenvoudig op te lossen.

                  Meer dan HOF waardig, ik zou zeggen afdrukken op 90 * 180 en tegen de muur hangen :-)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Labo

                    Bedankt voor het compliment!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Guido1969 Bekijk bericht
                    Erg fraai beeld met een goed gelukte bewerking. Als superklein kritiekpuntje zie ik er twee, maar dat is meer om er een 10+ van te maken ipv een 10 :-) Aan de rechterknat zit in het vierkant een kleine overstraling die onnodig aandacht vraagt, want daar is niets te zien. Aan diezelfde rechterkant is de "poot" (wand) beneden iets meer naar het midden als boven, het gaat maar om één milimeter of zo. Beide zijn vrij eenvoudig op te lossen.

                    Meer dan HOF waardig, ik zou zeggen afdrukken op 90 * 180 en tegen de muur hangen :-)
                    Jochenvde Photography
                    Flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: Labo

                      Ik heb een update toegevoegd. De flare heb ik weggewerkt en ik heb de foto wat minder verscherpt. En je fototas is precies gejat, paulM
                      Jochenvde Photography
                      Flickr

                      Comment


                      • #12
                        Re: Labo

                        Gaaf!!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Labo

                          Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk bericht
                          Ik heb een update toegevoegd. De flare heb ik weggewerkt en ik heb de foto wat minder verscherpt. En je fototas is precies gejat, paulM
                          Haha, dit is de perfecte diefstal
                          Nu, op dat moment zat er toch niet veel in
                          Echt mooi gedaan. Ik zou het niet kunnen.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Labo

                            proficiat met je HOF

                            Comment


                            • #15
                              Re: Labo

                              Chique!
                              Proficiat met je HOF

                              Comment

                              Working...
                              X