Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Batmobile

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Batmobile

    Batmobile is een trio uit Rotterdam/Breda dat beschouwd wordt als een van de eerste en meest vooraanstaande Nederlandse groepen in het psychobillygenre,
    een energiekere en sneller opgevoerde versie van de elementaire rockabilly, doordrenkt van teksten over geld, gorilla's en buitenaardse monsters

    Groeten Danny
    Sony A77M2, SAL 18-250 f3.5-6.5, SAL 50 f1.8, Sigma 70-200 f2.8, Tamron 17-50 f2.8, HVL-F42AM

  • #2
    Re: Batmobile

    Supershot, maar is nog beter met minder bovenkant (tot net boven de 2 lichtgevende spots of zo)

    Comment


    • #3
      Re: Batmobile

      Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk bericht
      Supershot, maar is nog beter met minder bovenkant (tot net boven de 2 lichtgevende spots of zo)
      Dank u

      Ik had het geluk dat alles hier op zijn plaats viel ... het licht, de instellingen van mijn camera, dat ik juist op die plaats stond ... maar zoals hier nog geschreven is, soms moet het geluk eens aan je kant staan

      Ik heb gisteren met een een bevriende fotograaf dezelfde discussie gehad of het niet beter was om bovenaan een stukje te croppen.
      Heb het juist even geprobeerd, maar persoonlijk heb ik dan het gevoel dat de foto dan een stuk van het diepte effect verliest doordat de verhoudingen wijzigen.
      Misschien moet ik er gewoon aan wennen ... en elk geval bedankt voor de tip.
      Groeten Danny
      Sony A77M2, SAL 18-250 f3.5-6.5, SAL 50 f1.8, Sigma 70-200 f2.8, Tamron 17-50 f2.8, HVL-F42AM

      Comment


      • #4
        Re: Batmobile

        Een shot waarbij je het gevoel hebt er zelf bij te staan....Knap.
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Batmobile

          Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
          Een shot waarbij je het gevoel hebt er zelf bij te staan....Knap.
          Dank u ...
          Groeten Danny
          Sony A77M2, SAL 18-250 f3.5-6.5, SAL 50 f1.8, Sigma 70-200 f2.8, Tamron 17-50 f2.8, HVL-F42AM

          Comment


          • #6
            Re: Batmobile

            Dit is wel eentje die er mag zijn!
            Prefect moment!

            Comment


            • #7
              Re: Batmobile

              Oorspronkelijk geplaatst door Freaky_87 Bekijk bericht
              Dit is wel eentje die er mag zijn!
              Prefect moment!
              Dank u ... en te bedenken dat ik het bijna had gemist !
              Moet onthouden dat je zo min mogelijk je foto's moet bekijken tijdens een optreden
              Groeten Danny
              Sony A77M2, SAL 18-250 f3.5-6.5, SAL 50 f1.8, Sigma 70-200 f2.8, Tamron 17-50 f2.8, HVL-F42AM

              Comment

              Working...
              X