Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meyer Mühle

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Meyer Mühle

    Graag jullie feedback...

    Dank,

    MxM
    Last edited by Red Falcon; 22 augustus 2013, 08:25.

  • #2
    Re: Meyer Mühle

    Je hebt het niet gehaald tegen de flaire en dat zie je aan de paarse vlekken!

    Comment


    • #3
      Re: Meyer Mühle

      Klopt, maar dat was in deze situatie ook niet onvermijdelijk... Ben toch blij dat ik hem heb gemaakt!

      Comment


      • #4
        Re: Meyer Mühle

        Wil geen afbreuk doen aan jou foto, maar wat is dan de bedoeling dat je hem hier in SC post? Je ziet zelf dat ie niet goed is en dat er hiaten inzitten..Wat wil je er dan mee bereiken. Gaat het erom om te tonen waar je overal geweest bent? Trouwens als je een beetje inventief bent, kan je deze veel beter maken hoor!

        Comment


        • #5
          Re: Meyer Mühle

          Oorspronkelijk geplaatst door smetje Bekijk bericht
          Wil geen afbreuk doen aan jou foto, maar wat is dan de bedoeling dat je hem hier in SC post? Je ziet zelf dat ie niet goed is en dat er hiaten inzitten..Wat wil je er dan mee bereiken. Gaat het erom om te tonen waar je overal geweest bent? Trouwens als je een beetje inventief bent, kan je deze veel beter maken hoor!
          Denk om uw bloeddruk.

          Comment


          • #6
            Re: Meyer Mühle

            Wat is hier zo mis aan die foto?
            Ik vind die zelfs mooi.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Meyer Mühle

              Mooie foto MxM aan die paarse vlekjes is redelijk makkelijk iets te doen.

              @smetje
              Beetje rare en bijna afgunstige opmerkingen.

              Gr Ruud

              Comment


              • #8
                Re: Meyer Mühle

                Beste Ruud,
                Als je het onderdeel SHOWCASE opent kan je het volgende lezen" Expositieforum voor architectuurfoto's. Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten. Plaats hier enkel je beste foto's." Dus dan neem ik aan dat je weet dat jou werk met een kritisch oog kan en mag bekeken worden en dat je er op dezelfde manier commentaar op kan krijgen. Ik heb er duidelijk bij gemeld dat ik geen afbreuk wil doen aan de foto, maar dat wordt dan blijkbaar zo toch opgenomen (en er is geen afgunst, integendeel) Als het niet kan gezegd dat deze foto een rode schijn heeft en dat er flinke rode vlekken opzitten, dan is de bedoeling van showcase ver zoek. Als Maxim (en dat is zijn goed recht) hiermee tevreden is, dan is dat mooi voor hem en als hij graag een tip op tips krijgt hoe ij dat kan voorkomen, dan volstaat een berichtje en zal ik hem met alle plezier helpen indien hij dat wil.

                Oorspronkelijk geplaatst door rvanderaalst Bekijk bericht
                Mooie foto MxM aan die paarse vlekjes is redelijk makkelijk iets te doen.

                @smetje
                Beetje rare en bijna afgunstige opmerkingen.

                Gr Ruud

                Comment


                • #9
                  Re: Meyer Mühle

                  Mooie opname, maar ik zou ook iets aan die paarse vlek doen. Dat doet wat afbreuk aan het geheel.
                  Jochenvde Photography
                  Flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: Meyer Mühle

                    Hoi Smetje,

                    Natuurlijk als je hier een foto plaatst mag daar op een goede manier commentaar (opbouwende kritiek) over gegeven worden
                    dat vind ik ook altijd fijn en kan je zeker verder helpen.
                    Verhalen over toning e.d. vind ik dan ook altijd onzinnig omdat dat puur smaak is maar over de paarse vlekken heb je zeker gelijk.

                    Maar de regel "Gaat het erom om te tonen waar je overal geweest bent?" en een stukje wat er voor staat schaar ik niet onder opbouwende kritiek
                    en snap dan niet zo goed wat jij daar mee bedoeld.

                    Gr Ruud

                    Comment


                    • #11
                      Re: Meyer Mühle

                      Oorspronkelijk geplaatst door smetje Bekijk bericht
                      Je hebt het niet gehaald tegen de flaire en dat zie je aan de paarse vlekken!
                      Er zijn nog wel andere potentiële magazines hoor
                      Een beetje beleeft mag wel
                      Ik vind hem goed
                      - Photography made me look at things differently -

                      Comment


                      • #12
                        Re: Meyer Mühle

                        Knap plaatje voor mij, de sfeer heeft iets . . .
                        Paarse vlekken zijn voor mij geen probleem, indien toch . . . enkele muisklikken en deze zijn zo naadloos verdwenen
                        Mvg
                        Francis
                        Alle DiaShows: https://vimeo.com/album/191898

                        Comment


                        • #13
                          Re: Meyer Mühle

                          Fijn om te horen dat er toch nog mensen zijn die deze foto kunnen waarderen. Bedankt voor jullie reacties.

                          Comment

                          Working...
                          X