Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zijn die fotograven weeral daar?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • zijn die fotograven weeral daar?


    IMG_3331 by jprobbens, on Flickr

    Canon 600D
    F4
    1/640
    ISO200
    121mm

    Alle commentaar is welkom

    Grt,

    Jean-Pierre

  • #2
    Re: zijn die fotograven weeral daar?

    Ik had nog niet gereageerd omdat ik niet helemaal zeker ben over mijn mening over deze foto, maar goed, niemand heeft nog gereageerd en niet helemaal zeker zijn is ook een mening.
    Ik heb het idee dat ie net niet helemaal scherp is en rechts mist ook een stukje. Maar de pose en de blik zijn wel goed en leuk!
    Nikon D90; Nikon AF-S DX 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR; Nikon AF-S 50mm f/1.8;

    Comment


    • #3
      Re: zijn die fotograven weeral daar?

      Inderdaad, er ontbreekt een stuk aap.
      De ogen mochten iets meer uitgelicht zijn en de scherpte weet ik ook, net zoals mijn voorganger, ook niet echt.

      Hoe noemen vrouwen dan die foto's maken? Fotogravinnen?

      Goed om weten...
      Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

      Comment


      • #4
        Re: zijn die fotograven weeral daar?

        Ik beoordeel meestal op het gevoel (probeer soms wat technisch, maar pffft, dat is zo moeilijk)

        Deze mag voor mij toch wat opgelicht worden.

        Maar die blik hé
        Touch the Earth...Gently
        www.passionsenfrance.com

        Comment


        • #5
          Re: zijn die fotograven weeral daar?

          Iedereen toch bedankt voor de reactie.
          Eerlijk gezegd wist ik ook niet goed wat ik van de scherpte moest denken, soms zie ik die toch scherp en dan weer niet.

          Dat stukje dat ontbreekt... ik had deze genomen omdat ik deze de beste vond, maar jullie hebbne gelijk zou er volledig op moeten staan.

          Voltigeur, ik dacht niet dat er zoiets als fotogravinnen bestaat , ik denk dat het zoiets is als een burgemeester..

          Voor mij was het ook vooral die blik die het hem doet. Ik zal morgen thuis eens proberen de ogen op te lichten en het geheel een beetje op te lichten(werk nog niet zolang met LR(aan het leren uit het boek, toch zo'n 400pagina's)

          Grt,

          Jean-Pierre

          Comment


          • #6
            Re: zijn die fotograven weeral daar?

            Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
            Voltigeur, ik dacht niet dat er zoiets als fotogravinnen bestaat , ik denk dat het zoiets is als een burgemeester..

            Grt,

            Jean-Pierre
            Dat denk ik ook niet. Maar volgens mij heb je nièt op de blauwe tekst op het einde van mijn reactie geklikt.
            Dus bij deze nog een poging:
            Goed om weten...
            Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

            Comment


            • #7
              Re: zijn die fotograven weeral daar?

              Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
              Dat denk ik ook niet. Maar volgens mij heb je nièt op de blauwe tekst op het einde van mijn reactie geklikt.
              Dus bij deze nog een poging:
              Goed om weten...
              Sorry, had er inderdaad niet op geklikt en weer iets bij geleerd. Ik ben nooit te oud om bij te leren. Bedankt voor de opmerking


              Grt,

              Jean-pierre

              Comment


              • #8
                Re: zijn die fotograven weeral daar?

                Graag gedaan.
                Troost u: je bent niet de eerste die deze fout maakt. En ik vrees dat je ook niet de laatste zal zijn
                Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                Comment

                Working...
                X