Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Overlijden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Overlijden

    Beste BD'ers,

    Met droefheid breng ik jullie het nieuws van het overlijden van mijn vader, afgelopen woensdag is hij thuis plots en onverwacht van ons heen gegaan.


    Overlijdensbericht

    Na het verlies van haar broer in februari is dit opnieuw een zware klap voor mijn moeder. Daar we maar met een kleine familie zijn zal ze vanaf nu alle hulp kunnen gebruiken die we haar kunnen geven.
    Ik heb dan ook het besluit genomen om zowel de functie als RvB-lid en als SD-coördinator naast mij neer te leggen bij ingang van de volgende Algemene Vergadering.
    De RvB is volop bezig om de verdere coördinatie van de Shooting Days in de toekomst in goede banen te leiden.

    Dit wil echter niet zeggen dat we hier afscheid moeten nemen van elkaar, jullie zullen me zeker nog wel eens terug zien op één van de volgende SD's.
    Verder blijf ik ook als medewerker nog actief en zal ik af en toe, wanneer de tijd en de omstandigheden het nog eens toelaten, een mooie Shooting Day uit mijn hoed toveren.

    Ik wil iedereen alvast bedanken voor de vele enthousiaste deelnames in het verleden, we hebben vele mooie momenten beleefd en ik hoop dat dit ook in de toekomst nog zo zal zijn.

    Groeten en tot een volgende SD,

    Edje C
    Last edited by Edje C; 26 augustus 2013, 19:01.
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

  • #2
    Re: Overlijden

    Eddy dit is even schrikken.
    Ik wens jou en je moeder heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #3
      Re: Overlijden

      Innige deelneming en veel sterkte.

      Eugène.
      BD1766BE

      Comment


      • #4
        Re: Overlijden

        Ed, gecondoleerd en veel sterkte met je familie de komende tijd.
        Sony en Olympus
        Fotoseries

        Comment


        • #5
          Re: Overlijden

          Innige deelneming met dit verlies en veel sterkte voor jou en je familie.
          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

          Comment


          • #6
            Re: Overlijden

            Veel sterkte Ed.

            Draag zorg voor uw moeder, vooral de komende maanden maar vergeet ook jezelf niet.

            Marc
            Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
            M.v.g. Marc

            Comment


            • #7
              Re: Overlijden

              Edje, wat sneu om dit hier te moeten lezen.
              Innige deelneming en veel sterkte voor jou en je familie. Koester vooral de goede, warme momenten die je gekend hebt en deel die met de familie.
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • #8
                Re: Overlijden

                Wat erg...weet hoe jij je nu voelt...heb het zelf ook meegemaakt met mijn moeder en vader. Het ergste is dat jij en je moeder geen afscheid hebben kunnen nemen van je vader/man!
                Nu zal je moeder veel troost hebben van familie en vrienden...maar in de komende weken zal dat verminderen en dan zal zij je dan het meest nodig hebben.
                Veel sterkte toegewenst aan je moeder...aan jou en aan de rest van de familie!
                Gr Pascale
                Eerlijkheid duurt het langst!!
                Mijn website: http://www.degrafon.be/

                Comment


                • #9
                  Re: Overlijden

                  Dag Edje,
                  Innige deelneming bij het verlies van uw vader.
                  Luc en Kathy
                  http://lvbfoto.jimdo.com/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Overlijden

                    Veel sterkte.
                    Bezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Overlijden

                      Innige deelneming
                      Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                      Comment


                      • #12
                        Re: Overlijden

                        Eddy dit is efkes schrikken.

                        Ik wens je moeder, jouw en je familie veel sterkte tijdens deze donkere dagen.

                        Innige deelneming.
                        http://www.photo-patricske.be
                        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                        Comment


                        • #13
                          Re: Overlijden

                          Mijn innige deelneming en veel sterkte aan u en de ganse familie.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Overlijden

                            Innige deelneming Edje, sterkte!
                            BD0681BE -
                            Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                            Comment


                            • #15
                              Re: Overlijden

                              mijn oprechte deelneming. heel veel sterkte !!
                              het leven is als fotograferen, gebruik de negatieven om het positieve te ontwikkelen...

                              Comment

                              Working...
                              X