Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

13 & 15 september 2013 - Sanicole airshow - Hechtel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 13 & 15 september 2013 - Sanicole airshow - Hechtel

    Op zaterdag 14 september wordt in samenwerking een spottersday georganiseerd op de Vliegbasis Kleine Brogel om de spotters dé kans te geven om de foto’s te maken waarvan ze altijd gedroomd hebben.
    Zondag is er dan de klassieke airshow, met op het programma onder andere de Red Devils, F16, C130, Seafire, Embraer, Breitling Wingwalkers, Super Constellation, P-38 Lightning,...

    http://www.sanicole.com/
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

  • #2
    Re: 13 & 15 september 2013 - Sanicole airshow - Hechtel

    En vrijdag is het de spottersnight in hechtel-eksel (got my tickets

    Comment


    • #3
      Re: 13 & 15 september 2013 - Sanicole airshow - Hechtel

      Kunnen er zondag tijdens de airshow ook deftige foto's genomen worden? Ik neem aan dat het drummen wordt voor goede plaatsen? Hoeveel mm's zijn daar het handigst?

      Comment


      • #4
        Re: 13 & 15 september 2013 - Sanicole airshow - Hechtel

        Ja, je kan daar deftige foto's nemen. Als je enkel "in de lucht" wil fotograferen, kan je bijna eender waar gaan staan, anders tegen de omheining om de taxiënde vliegtuigen te zien.
        De grote jets komen van Kleine Brogel. Enkel de kleine toestellen stijgen op en landen ter plaatse. Hou wel rekening dat je tegen de zon in moet fotograferen. Milimeter ? Met een 100-400 kon ik daar aardig uit de voeten.
        Greetzzzzzzzzzzzz......
        Wonnie
        www.spectare.be

        Comment


        • #5
          Re: 13 & 15 september 2013 - Sanicole airshow - Hechtel

          Oorspronkelijk geplaatst door Wonnie Bekijk bericht
          Ja, je kan daar deftige foto's nemen. Als je enkel "in de lucht" wil fotograferen, kan je bijna eender waar gaan staan, anders tegen de omheining om de taxiënde vliegtuigen te zien.
          De grote jets komen van Kleine Brogel. Enkel de kleine toestellen stijgen op en landen ter plaatse. Hou wel rekening dat je tegen de zon in moet fotograferen. Milimeter ? Met een 100-400 kon ik daar aardig uit de voeten.
          Bedankt voor de info Dan neem ik waarschijnlijk een 300mm met 1.4X extender op crop mee en een 70-200 op fullframe

          Comment


          • #6
            Re: 13 & 15 september 2013 - Sanicole airshow - Hechtel

            Denk dat 300 - 400mm ideaal is op sanicole, nadeel zoals al aangehaald, is dat je tegen de zon in moet fotograferen, als er zon is tenminste.

            Comment


            • #7
              Re: 13 & 15 september 2013 - Sanicole airshow - Hechtel

              't ziet er naar uit dat kleine brogel in het water valt

              Comment


              • #8
                Re: 13 & 15 september 2013 - Sanicole airshow - Hechtel

                Had gisteren alles klaargezet voor vanavond, dus regen of geen regen
                hebben die gasten ruitenwissers?
                MVG. Hugo

                Comment


                • #9
                  Re: 13 & 15 september 2013 - Sanicole airshow - Hechtel

                  Ruitenwissers of niet, maakt niet veel uit, het zicht moet er zijn...en als het regent, gaat het zicht
                  Voorspellingen geven aan dat de wolkenbasis beneden 1000ft zal liggen, en de meeste displays hebben 1000ft als een minimum...

                  Reb Bull P-38 zal niet aanwezig zijn, de andere Flying Bulls wachten momenteel op beter weer.

                  Maar weer of geen weer, regen of geen regen, ik zal er zijn ;-)

                  Comment

                  Working...
                  X