Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onderwaterprinses - fantasie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Onderwaterprinses - fantasie

    Hallo,

    Mijn eerste photoshopwerkje .. benieuwd naar wat jullie ervan vinden .. alle kritiek/feedback welkom !



  • #2
    Re: Onderwaterprinses - fantasie

    ik zou niet weten hoe je hier aan begint, ik vind het best knap gedaan.
    vind juist dat de vloer wat veel aandacht wegtrekt van de princes,maar top.

    Comment


    • #3
      Re: Onderwaterprinses - fantasie

      leuk maar het ziet er wel erg nep uit hoor.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Onderwaterprinses - fantasie

        Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
        vind juist dat de vloer wat veel aandacht wegtrekt van de princes,maar top.
        Ik ben het eens met bovenstaande kritiek.

        Comment


        • #5
          Re: Onderwaterprinses - fantasie

          Netjes in elkaar gestoken. Heeft heel veel werk gekost. Mooi hoor.
          Inderdaad nep. Maar het is een fantasiebeeld he Bouk. Dan stoort het niet echt.
          Ik ben het eens met bleuspics dat het vooral dat blauw de aandacht wegtrekt. Misschien iets donkerder of neutralere kleur. al is het gemakkelijker gezegd dan gedaan vermoed ik.

          Comment


          • #6
            Re: Onderwaterprinses - fantasie

            Eerste?????
            vriendelijke groeten, Sien

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

            Comment


            • #7
              Re: Onderwaterprinses - fantasie

              Wat ik me afvraag.. is dit puur op basis van devian-art like foto's of heb je er ook zelf een fotografische insteek bij. Anders gezegd, van wat ben je vertrokken.
              De foto van de prinses bv. , zelf genomen? Want die intrigeert me wel. Ziet er een mooie plaat uit.

              Het PS-werk, daar ga ik me niet over uitspreken, het is niet slecht gedaan alvast.

              Fake, maar dat stoort niet.

              Er is een topic voor PS-werk, misschien past deze daar beter...
              Al doende leert men...

              Flickr

              Comment


              • #8
                Re: Onderwaterprinses - fantasie

                Heel heel knap gedaan!
                Touch the Earth...Gently
                www.passionsenfrance.com

                Comment


                • #9
                  Re: Onderwaterprinses - fantasie

                  Zeker niet slecht, maar mag meer contrast in...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Onderwaterprinses - fantasie

                    tof gedaan!
                    onderaan mag er een rijtje af

                    ben beniewd naar de originele foto, en vraag me - net zoals Nena - af of je die foto zelf genomen hebt.

                    toch wel meer dan goed gelukt!

                    Nena, de naam van m'n eerste zwarte bouvier; snik



                    ik probeer...
                    mijn Fijsboecq en mijn flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: Onderwaterprinses - fantasie

                      Zou wat bellen en waterstralen achter onderwerp laten gaan : wegvegen op layer. Nu lijkt het meer prinses achter water
                      Jos
                      Site

                      Comment


                      • #12
                        Re: Onderwaterprinses - fantasie

                        Juist onder het haar is er precies een "rare" veeg waar er wat bubbles ontbreken
                        Maar wel mooi
                        grt. Ria

                        Comment


                        • #13
                          Re: Onderwaterprinses - fantasie

                          Bedankt voor de feedback iedereen !!!

                          Ben zeker te vinden in al de kritiekpuntjes. Zelf zag ik het gewoon niet meer na uren bezig geweest te zijn met de foto, en moest dan ook kritiek vragen aan mensen rondom mij om dit resultaat te behalen (Denk dat ik dan nog eens 12 keer verbeteringen heb aangebracht )

                          @ Bommasien: Het is niet de eerste keer dat ik met photoshop werk .. ik bewerk er ook gewone reportages mee, maar de eerste keer dat ik het gebruikte om een volledig beeld te creëren.

                          @ Loeky: Ja die kleur ... Heb veel geprobeerd met kleuren .. van donkerder blauw tot zeegroen .. maar het leek niet echt water .. de kleur was idd een moeilijk onderdeel :s

                          @ Nena: Ja .. had de topic gezien .. maar kon er geen nieuwe discussie starten .. blijkbaar gesloten ?

                          @ Rita: Amai inderdaad .. had het zelf niet opgemerkt, maar nu je het zegt kan ik er niet meer naast kijken


                          Ivm de vragen over hoe de foto in elkaar gestoken is ...

                          Het modelletje is mijn dochtertje, dus inderdaad zelf getrokken, de zetel en de achtergrond zijn stockfoto's:

                          Mijn dochter:



                          Zetel:

                          Afbeelding verwijderd nr aanleiding van Bouk's reactie (Max 3 foto s per topic)

                          Achtergrond:

                          Afbeelding verwijderd nr aanleiding van Bouk's reactie (Max 3 foto s per topic)


                          Liefs !

                          Karima
                          Last edited by Karima Boujida; 19 augustus 2013, 21:27.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Onderwaterprinses - fantasie

                            Toch wil ik je nog eens proficiat wensen. Ja, I.v.m. de kleur ik denk dat het inderdaad een moeilijkheid was en je het beste eruit gehaald heb. Je spreekt van uurtjes maar werden ze niet over dagen gespreid ? Vraagt veel geduld nietwaar ? Mij stoort het niet dat het hier geplaatst werd omdat bij de wereldwedstrijd eigenlijk een in elkaar gestoken foto uiteindelijk als winnaar werd uitgeroepen.
                            Fantasie moet je bezitten wil je het tot een aantrekkelijk geheel. Ik zou je willen aanmoedigen en zeggen doe zo voort.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Onderwaterprinses - fantasie

                              Ja ik doe het je nog niet na hoor wel leuke foto`s om vanaf te beginnen.
                              Je zet wel iemand tot denken misschien toch eens een poging wagen.

                              Comment

                              Working...
                              X