Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

17&18 augustus 2013 - Festival “Cockerill-diesellocomotieven” - Chemin de Fer du Boc

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 17&18 augustus 2013 - Festival “Cockerill-diesellocomotieven” - Chemin de Fer du Boc



    Zeer warm aanbevolen voor spoorwegfanaten - en er zijn erg leuke beelden te schieten ook. Ik heb erg aangename herinneringen aan verleden jaar - toen 't vooral om stoomloks ging.
    Er staat een uitgebreidere brochure op de site - met wat er komt aan dieselloks - 't is om te likkebaarden, en er zijn ook 2 stoomloks blijkbaar.

    Tickets te koop op 't perron van 't station in Ciney (dat lijkt mij 't gemakkelijkst - al kan je ook in Spontin opstappen) - weet niet of Pernode zo bereikbaar is (de eindhalte), dat herinner ik me niet meer.

    Er is ruim de tijd om te fotograferen, en de rit is ook plezant voor kinderen (vanaf een welbepaalde leeftijd). Het kan erg druk worden - u is gewaarschuwd. Om te filmen en te fotograferen op de trein is't niet altijd even evident, maar 't hoort erbij.
    Tevens helpen we die amateurs om het laatste stukje spoor naar Yvoir te hernieuwen, door gewoon mee te rijden, dus waarom niet. Dit is plezant erfgoed.
Working...
X