Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 304

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Peugeot 304


  • #2
    Re: Peugeot 304

    Valt precies niet in de smaak

    Comment


    • #3
      Re: Peugeot 304

      Wilde je een verouderde foto weergeven? Bewerking kan ik wel smaken, enkel de moderne auto's op de achtergrond kloppen niet.
      Mvg, Tin_tin
      Problems can not be solved by the same level of thinking that created them (Einstein)

      Comment


      • #4
        Re: Peugeot 304

        is zeker mijn smaak, maar inderdaad, de rest is beetje jammer, verder wel heel mooi

        Comment


        • #5
          Re: Peugeot 304

          Vond het contrast wel iets hebben met die moderne auto's op de achtergrond.

          Comment


          • #6
            Re: Peugeot 304

            iets meer door je knieën gaan, zodat je de volledige auto erop had.

            en een groter diafragma gebruiken, zodat die moderne auto's iets waziger waren
            wel toffe omzetting

            kijk eens naar het gebouw rechts achteraan: gelukkig dat je daar niet stond, want die viel bijna om
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

            Comment


            • #7
              Re: Peugeot 304

              Oorspronkelijk geplaatst door Steehtjah Bekijk bericht
              Valt precies niet in de smaak
              Om een goede beoordeling van de foto mogelijk te maken is het hier nuttig dat je ook wat extra informatie aanbiedt (de zogenaamde EXIF gegevens, die je camera samen met de foto opslaat):
              - Camera Model
              - Lens
              - Sluitertijd
              - Diafragma
              - ISO waarde
              - Belichtingscompensatie

              De vermelding van EXIF gegevens is niet verplicht maar wel aanbevolen om betere en meer relevante tips te krijgen.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Peugeot 304

                Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                iets meer door je knieën gaan, zodat je de volledige auto erop had.

                en een groter diafragma gebruiken, zodat die moderne auto's iets waziger waren
                wel toffe omzetting

                kijk eens naar het gebouw rechts achteraan: gelukkig dat je daar niet stond, want die viel bijna om
                Foto is genomen in Parijs tijdens een wandeling met een gids. Die stapte goed door, veel tijd had ik niet om nog aan instellingen te veranderen. Dus een snapshot, zeg maar.
                En inderdaad , gelukkig stond ik niet bij die gebouwen, het was me nog niet eens opgevallen

                Comment

                Working...
                X