Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Test upload

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Test upload


  • #2
    Re: Test upload

    Moderator Note: Op het eerste zicht zou je zeggen: test geslaagd. Maar...
    dit gaat om een GIF-bestand, geen JPG-bestand en bevat daarom ook geen exif-waarden. Exif-waarden zijn niet verplicht op BD, maar velen stellen die gegevens toch op prijs, en zullen er zeker naar vragen als je een bepaald probleem met je foto wil bespreken (bv onscherpte). Verder is deze foto 900px langste zijde; je mag vandaag de dag tot 1024px langste zijde gaan.
    Tenslotte zou je ook (geen verplichting!) de foto in het midden kunnen zetten, door voor en achter de IMG-codes tevens de CENTER-codes te gebruiken.
    Ik laat deze topic nog wat open staan, mocht je verder willen testen.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Test upload



      laatste poging

      Comment


      • #4
        Re: Test upload

        Moderator Note: Qua grootte is deze perfect (profiteren van de 1024 pixels langste zijde); ook in het midden van de pagina plaatsen zit goed. De exif-waarden zitten ook niet in deze foto (hoewel dit een jpg is), wellicht zijn ze toch bij het opslaan verdwenen. Sommige hosts (zoals Flickr) verwijderen ook automatisch de exif, maar ik geloof niet dat Photobucket dat doet. Ik zal alleszins even checken bij een van mijn oude foto's.

        Nee... Photobucket laat de exif ongemoeid, tenminste met een oude foto van mij die daar nog staat: http://forum.belgiumdigital.com/f46/...ng-326705.html
        Last edited by LesC; 15 augustus 2013, 15:57.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Test upload

          laatste poging, Als dit niet lukt geef ik het op...

          Comment


          • #6
            Re: Test upload

            En kijk 'ns aan, je hebt het helemaal beet nu:
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Test upload

              o bedankt voor de hulp!!

              Comment


              • #8
                Re: Test upload

                Moderator Note: Met plezier. Daartoe dient het Testforum. Dank om in het Testforum te oefenen. Nu gaat deze topic dicht, zodat je dezelfde foto (eventueel) elders mag posten. Dezelfde foto op twee plaatsen (met de uitzondering van dit Testforum natuurlijk) mag namelijk ook niet. Succes!
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment

                Working...
                X