Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

23 tot 26 augustus 2013 - Amerigo Vespuci - Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 23 tot 26 augustus 2013 - Amerigo Vespuci - Antwerpen

    Het weekeind van 23 tot 26 Augustus 2013

    Hier meer info http://www.portofantwerp.com/nl/news...eren-antwerpen

    Ik ga zeker kijken wanneer het juist toekomt en hoop het te kunnen fotograferen bij de bocht boven Walsoorden - Hulst daar is de dichtste plaats waar de schepen langskomen.

    Meer info over waar ie is zie ik op deze site http://www.marinetraffic.com/ais/nl/...1.2816&zoom=13

    wie mag ik nog verwachten aldaar ????

  • #2
    Re: Amerigo Vespuci komt naar Antwerpen

    Volgens de radar ligt ie (waarschijnlijjk) nog in Hamburg

    Comment


    • #3
      Re: Amerigo Vespuci komt naar Antwerpen

      Goede herinneringen aan dat schip.
      Als je mijn avatar bekijkt was dat de foto waarmee ik de fotowedstrijd van de Tall Ships Race heb gewonnen.
      De kade stond toen ook al volgepakt met BD-ers, maar er lagen natuurlijk veel meer schepen aangemeerd.
      Zeer fotogeniek die Vespucci.
      Dpaul
      DPaul - A.FIAP
      D810, nikkors and other stuff

      Comment


      • #4
        Re: Amerigo Vespuci komt naar Antwerpen

        Op dit moment vaart ie boven Schiermonnikoog NL

        Comment


        • #5
          Re: Amerigo Vespuci komt naar Antwerpen

          Slecht nieuws vind hem niet meer op radar is ie gezonken ???
          Was al boven Terschellingen samen met de Mercedes maar nu is de Amerigo foetsi en de Mercedes vaart daar nog

          Comment


          • #6
            Re: Amerigo Vespuci komt naar Antwerpen

            Amerigo Vespuci 53.1380° / 4.3140° om 0.24 (Brugse tijd) aan 5.4 knopen, wordt verwacht in Antwerpen op 22/8 om 19.00utc. Dat is om 21.00 zomeruur. (buiten mijn verantwoordelijkheid )

            Mercedes 52.8349° / 4.5027° om 0.25u (Brugse tijd)

            Mercedes wint met een voorsprong van 19,4 zeemijl. Vaart aan 9.7 knopen, dat is ws. onder motor.

            Mercedes zou volgens mijn schatting op 21/8 vanaf 13.15u (onze zomertijd) in Walsoorden (51.392317,4.028762 ) kunnen zijn, ook later..... (buiten mijn verantwoordelijkheid hé )
            Neem toch maar een boterhammeke mee.
            Last edited by Skitch; 21 augustus 2013, 00:24.
            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

            Comment


            • #7
              Re: Amerigo Vespuci komt naar Antwerpen

              Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
              Amerigo Vespuci 53.1380° / 4.3140° om 0.24 (Brugse tijd) aan 5.4 knopen, wordt verwacht in Antwerpen op 22/8 om 19.00utc. Dat is om 21.00 zomeruur. (buiten mijn verantwoordelijkheid )

              Mercedes 52.8349° / 4.5027° om 0.25u (Brugse tijd)

              Mercedes wint met een voorsprong van 19,4 zeemijl. Vaart aan 9.7 knopen, dat is ws. onder motor.

              Mercedes zou volgens mijn schatting op 21/8 vanaf 13.15u (onze zomertijd) in Walsoorden (51.392317,4.028762 ) kunnen zijn, ook later..... (buiten mijn verantwoordelijkheid hé )
              Neem toch maar een boterhammeke mee.
              Thanks
              Vond ze ook terug vandaag
              Mercedes ligt al naast (onder) Rotterdam en de Amerigo Vespuci die vaart nog ter hoogte Amsterdam
              Bokes moet ik niet meedoen ik heb vetreserves dus kan er een tijke tegen
              En het is maar een 10 min rijden voor ik mijn plaatske heb waar ik wil fotograferen.

              PS zou de Mercedes ook naar Antwerpen komen vind daar niks over terug ?

              Comment


              • #8
                Re: Amerigo Vespuci komt naar Antwerpen

                Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
                PS zou de Mercedes ook naar Antwerpen komen vind daar niks over terug ?
                Die is naar Vlissingen gevaren.
                Hopelijk ben je niet aan het wachten in Walsoorden.
                Maar de Vespuci komt eraan.
                " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                Comment


                • #9
                  Re: Amerigo Vespuci komt naar Antwerpen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                  Die is naar Vlissingen gevaren.
                  Hopelijk ben je niet aan het wachten in Walsoorden.
                  Maar de Vespuci komt eraan.
                  Had alles klaar staan om de Mercedes op te vangen aan Walsoorden.
                  Maar voor ik vertrok toch nog effe opgezocht waar die al was,
                  vaarde richting Vlissingen dus ben ik van een niet vertrokken reis kaal terug gekomen
                  Nog een geluk dat ik nog eens gekeken had of ik zat daar voor piet snot

                  Comment


                  • #10
                    Re: Amerigo Vespuci komt naar Antwerpen

                    iedereen maar blij maken met een dooie mus. Ik dacht even aan een mooi duikobject hoor Bompie
                    Albums
                    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Amerigo Vespuci komt naar Antwerpen

                      Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
                      Nog een geluk dat ik nog eens gekeken had of ik zat daar voor piet snot
                      Maar die boterhammekes waren toch lekker hé.
                      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Amerigo Vespuci komt naar Antwerpen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                        Maar die boterhammekes waren toch lekker hé.
                        Dat weet ik nog niet had hardgekookte eitjes klaar liggen, die zijn al op maar de bokes liggen er nog

                        Comment


                        • #13
                          Re: Amerigo Vespuci komt naar Antwerpen

                          Net eens gekeken en hij vaart voorbij denk ik
                          Dringend wie heeft er een compas teveel of pijlen waar Antwerpen op staat die drijven
                          Als ie zo doorgaat is hij nog deze nacht in Antwerpen vrees ik

                          Comment


                          • #14
                            Re: Amerigo Vespuci komt naar Antwerpen

                            ETA: 2013-08-22 19:00 (UTC)
                            Hij is nu ( 21:50 Brugse tijd) eigenlijk voorbij Oostende.
                            Het is morgenavond dat hij toekomt in Antwerpen.
                            Morgenvoormiddag ga ik dan misschien naar Breskens?
                            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                            Comment


                            • #15
                              Re: Amerigo Vespuci komt naar Antwerpen

                              Er zijn de volgende dagen grote zeilbootevenementen in Vlissingen.
                              Ons Oost-Vlaamse TV station had het over een 150 zeilschepen en bootjes die reeds ingeschreven zouden zijn.

                              Voor verdere info zie :
                              This website is for sale! sailderuyter.nl is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, sailderuyter.nl has it all. We hope you find what you are searching for!


                              Groetjes,

                              Dirk

                              Comment

                              Working...
                              X