Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

REEDS VERKOCHT - Tokina AT-X 116 Pro DX (met Nikon vatting)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Ander Merk ] REEDS VERKOCHT - Tokina AT-X 116 Pro DX (met Nikon vatting)

    REEDS VERKOCHT

    Prachtig objectief als je op zoek bent naar een wide-angle voor je Nikon APS-C formaat camera.

    Aankoopdatum : 09.04.2009
    Aangekocht bij : Fotokonijnenberg (factuur bijgeleverd)
    Details over het objectief : Review door Ken Rockwell. De kwaliteit van dit objectief en de nieuwe Pro DX II versie is identiek, het enige verschil is de afwezigheid van een autofocus motor in het objectief.

    Opmerking : het gaat hier over de originele Pro DX versie, NIET de Pro DX II-versie. Gevolg : Autofocus kan alleen als je camera een autofocus-motor heeft.

    Toestand : Het objectief is nog in perfecte staat. Altijd heel omzichtig mee te werk gegaan. Het glaswerk is nog in perfecte staat net als de buitenkant van het objectief. Verpakt in originele doos.

    Reden van verkoop : Doordat ik momenteel bijna nooit meer landschappen of iets dergelijks fotografeer en hoofdzakelijk bezig ben met studiowerk, heb ik de lens al meer dan 1,5 jaar niet meer gebruikt gehad, hetgeen zonde is, als je het mij vraagt. Aangezien ik binnen dit en een paar maanden mijn geliefde D200 zou willen vervangen, vond ik dit het uitgelezen moment om het objectief te koop aante bieden en op die manier eventueel een extra centje aan het budget voor mijn camera kan toevoegen.

    Prijs : 360 Euro of doe een redelijk bod via PM (momenteel wordt dit objectief bij Fotokonijnenberg nog steeds verkocht voor 579 Euro. De nieuwe versie kost 649 Euro).
    Last edited by Photoclix; 17 augustus 2013, 14:47.
    Mvg,David
    [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams
Working...
X