Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Camera gezocht

    Hey!

    Ik heb enkele vragen en zou het op prijs stellen moesten jullie die even kunnen beantwoorden.
    Ik ga vaak vissen en wil altijd wat foto's nemen maar dan besef ik dat ik enkel men gsm heb van 2 megapixels.. haha
    Dussssss, daar wil ik verandering in en wil een camera gaan aanschaffen.

    Men budget ligt rond de 200 euro, wat voor jullie waarschijnlijk niets iets maar ik wil nog geen al te dure gaan kopen..
    Ik had deze gevonden en had al wat opgezocht en blijkt dat het voor zijn prijs toch en goede camera zou moeten zijn.

    ''NIKON COOLPIX L820''



    http://www.vandenborre.be/compact-fo...pix-l820-black

    Ik vroeg me af of dit een redelijke camera was om mee te beginnen? Ik heb totaal geen ervaring maar heb altijd al graag natuurfoto's bewerkt maar er nooit echt zelf kunnen maken..

    Ook vroeg ik me af of er een lens op kan? En of dit echt nodig was want ik zag dat een lens ookal best veel koste
    Als jullie nog wat meer te zeggen hebben over deze camera hoor ik het graag!

    Alvast bedankt.

  • #2
    Re: Camera gezocht

    Wat moet ik hier op antwoorden ?

    Wel .... goed nieuws der zit al een lens op , dus geen extra kosten!
    'T is een héél goe merk !
    Als je der een beetje moeite voor doet ga je der veel mooie foto's mee maken.

    MVG, Jeff C.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Camera gezocht

      Bekijk deze (korte) review en ook de foto's ed. (ISO - F).


      Camera doet het ook goed op iets hogere ISO, vind ik wel belangrijk.
      Hogere ISO > meer ruis (korrels) in de foto.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE