Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Breskens vuurtoren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Breskens vuurtoren

    Compo is plagiaat van Codon
    Uitwerking iets anders. Vol tegenlicht dus behoorlijk felle zon & flare die net iets te veel is om echt proper weg te doen. Maar door het licht op het gras vind ik hem toch geslaagd. Wat jullie?


  • #2
    Re: Breskens vuurtoren

    Foto heeft wel iets speciaal van sfeer zo, ook de rest is dik in orde. Maar vind de zon net iets te hard, toch vind ik hem knap.

    Comment


    • #3
      Re: Breskens vuurtoren

      zon is wel heel hard maar zorgt inderdaad voor speciaal sfeertje.
      Had wel nog even gewacht totdat die 2 schepen niet in elkaars verlengde lagen
      The quickest way to make money at photography is to sell your camera

      Comment


      • #4
        Re: Breskens vuurtoren

        vind de zon net wat te fel maar de wolken erg mooi.
        (dat van die schepen ziet alleen een insider t.Billy).
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Breskens vuurtoren

          Bedankt voor de reacties!

          Comment


          • #6
            Re: Breskens vuurtoren

            De felle zon vind ik in deze opname niet storend. De groen en paars flare wel. Verder een leuke compositie, goed belicht voor de tegenlicht.
            vriendelijke groeten, Helen
            Updated WWW.HELENICA.NL
            ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

            Comment


            • #7
              Re: Breskens vuurtoren

              Foto met potentieel.
              Ik weet het, het is niet evident om te vermijden, maar de flare ontsiert het beeld.
              Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

              Comment


              • #8
                Re: Breskens vuurtoren

                Mooie compo, jammer van uitgebrand deel & de flare.
                Facebook Silencior Landscapes
                500px

                Comment


                • #9
                  Re: Breskens vuurtoren

                  Flare heb ik proberen wegdoen maar er is teveel om op een echt propere manier weg te doen (althans met mijn kennis & geduld).
                  Bedankt voor de reacties alleszins.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Breskens vuurtoren

                    Volg hier de andere ivm zon en flare vlekjes...is niet altijd gemakkelijk om met tegenlicht te fotograferen. Of t'is met verschillende belichtingen.
                    Misschien had je beter nog efkes gewacht dan was de zon niet meer zo fel!
                    Gr Pascale
                    Eerlijkheid duurt het langst!!
                    Mijn website: http://www.degrafon.be/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Breskens vuurtoren

                      Blijft toch een sfeervol plaatje hoor. Omtrent lensflare te voorkomen is er een handige truck die k gevonden heb hier op het forum.
                      Komt er op neer twee plaatjes te nemen, waarvan een waar je met je vinger de zon bedekt (geen flard dus).
                      De plaatjes met de zon en met de vinger voeg je samen in photoshop, poets de vinger weg en er is geen flare meer te zien.
                      Vereist is wel dat de camera op statief staat (of ergens anders op rust).

                      Comment

                      Working...
                      X