Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

in't skatepark+ up

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • in't skatepark+ up

    Last edited by kawaracer; 11 augustus 2013, 12:01.

  • #2
    Re: in't skatepark

    De tweede doen me denken aan de video van Scott Kelby die ik een paar weken geleden zag. Hij fotografeerde skaters met een 20-tal strobes op highsync.

    1) zou ik rechtzetten (of tonvervorming wegwerken). Mooi overzicht van het park.
    2) 't is spijtig dat hij zich vasthoudt aan de rand en dat hij in de bomen hangt en dat die kamionet zo gifgroen ziet. Maar er zit mooi beweging in en zijn gezicht is scherp genoeg voor mij. Ik zou hem ook niet weggegooid hebben
    3) ik zou het groen er volledig afcroppen (en de foto rechtzetten om bovenaan een strookje grafitti te hebben) en vervolgens de skater op een sterk punt zetten. En 't stofje wegwerken onderaan links. Het avondlicht op de piste staat hier heel goed.


    Dit staat ook op mijn lijstje van 1000 dingen die ik wil fotograferen voor ik sterf. Hopelijk even goed!

    V.
    http://www.catchlight.be
    Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
    https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

    Comment


    • #3
      Re: in't skatepark

      Oorspronkelijk geplaatst door VincentBxl Bekijk bericht
      De tweede doen me denken aan de video van Scott Kelby die ik een paar weken geleden zag. Hij fotografeerde skaters met een 20-tal strobes op highsync.

      Dit staat ook op mijn lijstje van 1000 dingen die ik wil fotograferen voor ik sterf. Hopelijk even goed!

      V.
      Dit vind ik een serieus compliment, Dank u

      Ik ben zelf geen skater, en ik vind het erg moeilijk om in te schatten waar ze gaan uit komen vandaar de vaak scheve composities. En dan 'de timing' die is zeer belangrijk om een trick goed in beeld te hebben, ik ben op dat vlak wel wat gewoon van op concerten daar moet het ook snel gaan maar toch dit is moeilijker.
      Het was nu de 2de keer dat ik daar een dik half uur heb rond gelopen en ik denk dat ik er eens een volledige dag zou moeten rondhangen om ze beter te observeren en ze eventueel een zelfde trick een aantal keren te laten herhalen om dan tegen de avond als het licht leuk word echte top foto's te maken.

      Comment


      • #4
        Re: in't skatepark

        dubbel post
        Last edited by kawaracer; 10 augustus 2013, 22:28.

        Comment


        • #5
          Re: in't skatepark

          Ik vind dit altijd een prachtige locatie omwille van de vele grafity en de felle kleuren. Prachtige foto's
          grt. Ria

          Comment


          • #6
            Re: in't skatepark

            Een up achter een linkje, is dat wat je in gedachten had?

            Comment


            • #7
              Re: in't skatepark

              Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
              Een up achter een linkje, is dat wat je in gedachten had?
              Yep, maar dan met de nodige scherpte... Wat vind je zelf van deze uitsnede?

              V.
              http://www.catchlight.be
              Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
              https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

              Comment


              • #8
                Re: in't skatepark

                Oorspronkelijk geplaatst door VincentBxl Bekijk bericht
                Yep, maar dan met de nodige scherpte... Wat vind je zelf van deze uitsnede?

                V.
                Van compo is dat wel sterk maar zoals je zegt mist dit nu scherpte, door een te grote crop.

                Comment


                • #9
                  Re: in't skatepark

                  1 en 2 zijn heel goed! Spijtig van de weinige ruimte van de hand bij nr 2 maarja. Nummer 3 spreekt me minder aan.

                  Mvg John
                  http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

                  Comment


                  • #10
                    Re: in't skatepark

                    toffe foto's
                    en alle comments, die ik in gedachten had, zijn al een beetje de revue gepasseerd
                    (gifgroene camionette stoort me niet)
                    ik probeer...
                    mijn Fijsboecq en mijn flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: in't skatepark

                      gifgroen is een kleur die mij op een of ander manier wel aantrekt, hoewel er sinds er kinderen zijn staat er een berlingo voor de deur

                      Comment


                      • #12
                        Re: in't skatepark

                        Gebrek aan ruimte bij de 2de is jammer maar een detail in deze mooie reeks!
                        vriendelijke groeten, Sien

                        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                        Comment


                        • #13
                          Re: in't skatepark

                          De eerste vind ik de beste. Mooie dieptewerking.
                          De tweede vind ik iets te krap in het kader zitten, met name zijn rechterhand (linkerkant foto).
                          De derde vind ik ook leuk van compo, eens niet langs voor... Wel nog even recht zetten...

                          Comment

                          Working...
                          X