Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

polaroid statief

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • polaroid statief

    hallo iedereen,

    ik ben op zoek naar een statief nu ik zit een beetje krap bij kas maar ik zag op kamera-express
    een polaroid statief voor 50euro dat max 183cm kon zag er niet slecht uit.
    er moeten analoge toestelen op en ik weet dat het niet echt een proffesioneel statief is maar het zal enkel worden gebruikt voor portraiten en op de weg.
    niet echt extreem slechte ondergronden enzo..
    dus vroeg ik me of iemand ervaring had met dit toestel en me kan zeggen of het wat stabiel is?

    groeten
    stef

  • #2
    Re: polaroid statief

    Wat is het gewicht dat je statief zal moeten dragen? Het polaroid statief kan volgens de website maximaal 2 kg dragen.
    Ik heb geen ervaring met dit statief. Zelf heb ik gekozen voor een wat duurder, maar stevig statief. Ik mag er niet aan denken dat mijn statief zou omkieperen met mijn camera erop.
    Hier op het forum hebben heel wat mensen goede ervaringen met benro. Kijk hier eens : het grote statieven topic Tweedehands is ook een mogelijkheid.
    Geniet van foto's maken

    Comment


    • #3
      Re: polaroid statief

      ik heb een manfrotto 728b digi te koop voor 65€ is hij van u slechts een paar keer gebruikt er is een tasje bij om optebergen
      sony a580 minolta macro 50mm 2.8 minolta 28-85 sigma 50 -500 sony 28-105met wild angele lens +macro(stablitz) sony hvl-f42am tamron 90mm macro

      Comment


      • #4
        Re: polaroid statief

        Ik zou eens kijken naar statieven zoals van het merk 'Mefoto'. iets duurder dan dat van jou maar wel degelijk
        A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

        Comment


        • #5
          Re: polaroid statief

          Voor dat budget zou ik eerst eens zoeken of er tweedehands nergens een koopje te doen is.
          Wel opletten natuurlijk, sommige statieven zijn nieuw heel goedkoop, en als je niet uitkijkt dan betaal je daarvoor misschien tweedehands even veel als voor een nieuw.
          Google kan je daarbij wel helpen.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment

          Working...
          X