Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

jump + up

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • jump + up

    Een poging om paardesport te fotograferen. Hopelijk is het gelukt
    f4 iso 800 420 mm 1/400 ev -07


    Ik ben opnieuw begonnen en iets beter mijn best gedaan ( want je had gelijk het was maar klommelwerk) hopelijk is het nu beter. De poten tegelijk in de lucht zal voor volgende keer zijn . Was nog maar de eerste keer dat ik het ging fotograferen.

    Last edited by mikje; 8 augustus 2013, 15:33. Reden: update

  • #2
    Re: jump

    Volgens mij is deze al van een tijdje geleden, aan de dikke vest van Rik te zien.
    Ondanks de vrij lange 1/400 ziet hij er over het algemeen vrij scherp uit.
    Het moment kon misschien ietsje beter. Het is mooier wanneer de beide voorbenen ongeveer gelijk zijn qua hoogte, dus meer naast elkaar en evenveel geplooid. 3 voorbeeldjes kan je hier zien.
    Of hier, hier en hier.
    Het is zelden of nooit mogelijk om ze allebei echt helemaal gelijk te hebben. Maar 'bij benadering' moet dat wel lukken denk ik.

    Zou de foto nog ietsje opgelicht kunnen worden? Aan de weersomstandigheden te zien weet ik niet of die belichtingscompensatie echt nodig was, en deze kan misschien nog gedeeltelijk weggewerkt worden in photoshop of zo?

    mvg,
    Bart
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

    Comment


    • #3
      Re: jump

      'k Vraag me af waar die vreemde halo vandaan komt?
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #4
        Re: jump

        Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
        'k Vraag me af waar die vreemde halo vandaan komt?
        Vreemde halo? Hallo! Da's gewoon wat onvoorzichtig geweest bij het bewerken... Het gras loopt zelfs door tot in de jas van Rik...
        Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

        Comment


        • #5
          Re: jump

          Oké!
          Volgende!
          Vriendelijke groet,

          Jos

          Comment


          • #6
            Re: jump

            Ik ben eens benieuwd hoe het origineel eruit ziet...
            Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

            Comment


            • #7
              Re: jump

              is inderdaad een tijdje geleden. Er stonden een paar mensen op de achtergrond. Daar ik alleen lr ken heb ik ze daarmee proberen weg te doen. Sorry het ging niet beter.

              Comment

              Working...
              X