Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Diamantstrand..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Diamantstrand..

    U weet wel waar:


















    .
    Groeten!

    500px / Facebook

  • #2
    Re: Diamantstrand..

    Haha, dat is er een die mij ten zeeeerste bevalt.
    Wat een kleurenpracht en zo realistisch in beeld gebracht!
    Terloops: eten ze daar nog altijd walvis?
    Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

    Comment


    • #3
      Re: Diamantstrand..

      jammer van die sluitertijd anders wel een mooie (denk ik).
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Diamantstrand..

        Weer een hele knappe....Net nog geluk dat er wat mooi licht onder de dikke bewolking doorkomt.
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Diamantstrand..

          Mooie plaat zonder twijfel...
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #6
            Re: Diamantstrand..

            heb hier ook mijn bedenkingen bij het water (alle het niet water), just my 2cts
            nikon coolpix s9100

            Comment


            • #7
              Re: Diamantstrand..

              je hebt toch een paar van die diamanten in uw broekzak gestoken hoop ik ? :-)
              Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

              Comment


              • #8
                Re: Diamantstrand..

                Ik weet idd wel waar.
                Je hebt niet het goede moment getroffen want normaal gesproken ligt het daar vol met grotere ijsblokken maar dit zijn factoren die je niet kan aansturen.
                Persoonlijk denk ik dat je er onder die omstandigheden er het maximum hebt uit gehaald.
                Toch misschien dat stofje (of die vogel) aan de horizon wegklonen ?

                Graag zou ik eens een babbeltje doen over hoe dat land op jullie (samen met Danny, Helen en de broers Laga) is overgekomen, eenmaal een freak altijd een freak Ik zuig gewoon alle informatie betreft IJsland in me op.
                Deze hier is alvast on schedule voor 2014 met een verhoogde Nissan Patrol.

                Comment


                • #9
                  Re: Diamantstrand..

                  Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht

                  Graag zou ik eens een babbeltje doen over hoe dat land op jullie (samen met Danny, Helen en de broers Laga) is overgekomen, eenmaal een freak altijd een freak Ik zuig gewoon alle informatie betreft IJsland in me op.
                  Deze hier is alvast on schedule voor 2014 met een verhoogde Nissan Patrol.
                  Daar sta ik best voor open. Stuur anders eens een doodle naar ons allen, en we zien wel wie er bij is?
                  Groeten!

                  500px / Facebook

                  Comment


                  • #10
                    Re: Diamantstrand..

                    schoontje met kleurkes in de lucht
                    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                    Comment

                    Working...
                    X