Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nogmaals het juffertje in mijn tuin...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nogmaals het juffertje in mijn tuin...

    Verscholen tussen de waterplanten zat ze daar in mijn vijverke...





    topaz-denoise heeft de gewoonte om de exif te verwijderen: 1/180 sec, f4,5 , ingeflitst , sigma 105 mm , canon 400D , ISO 100

    Groeten,
    Geert
    Last edited by Appendix; 3 augustus 2013, 22:02.

  • #2
    Re: Nogmaals het juffertje in mijn tuin...

    Vind hem heel mooi...Prachtige schilderachtige BG ook.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Nogmaals het juffertje in mijn tuin...

      BG en kleuren zijn prachtig!
      Alleen had ik toch graag ietsje meer gezien van het achterlijf. Vind de aparte benadering wel erg geslaagd en origineel, maar mocht mss ietsje meer te zien zijn...
      facebook

      500px

      Comment


      • #4
        Re: Nogmaals het juffertje in mijn tuin...

        Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht
        BG en kleuren zijn prachtig!
        Alleen had ik toch graag ietsje meer gezien van het achterlijf. Vind de aparte benadering wel erg geslaagd en origineel, maar mocht mss ietsje meer te zien zijn...
        ik volg deze had liever ook iets meer van de juffer gezien
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

        Comment


        • #5
          Re: Nogmaals het juffertje in mijn tuin...

          Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht
          BG en kleuren zijn prachtig!
          Alleen had ik toch graag ietsje meer gezien van het achterlijf. Vind de aparte benadering wel erg geslaagd en origineel, maar mocht mss ietsje meer te zien zijn...
          Zo zie je maar weer dat smaken verschillen. Ik vond dat verdwijnende achterlijf net het mooie aan deze foto. Had dat er volledig opgestaan had ik de foto waarschijnlijk hoogstens in beoordeling gezet.
          Denken jullie niet dat het een 13-in-een-dozijn-foto zou worden met volledig zichtbaar achterlijf?

          Uiteraard kan ik de foto niet aanpassen zodat het achterlijf zichtbaar is, wat er niet ingaat kan er ook niet uitkomen.
          Maar ik kan morgen misschien wel nog eens een poging ondernemen om dat beestje nog eens te trekken.

          Maar toch bedankt voor de reactie, ze wordt op prijs gesteld.
          Ook aan de anderen die gereageerd hebben: nen dikke merçi.

          Groeten,
          Geert

          Comment


          • #6
            Re: Nogmaals het juffertje in mijn tuin...

            het is op zich geen slechte foto maar doordat het takje zeer sterk in beeld komt gaat het ten koste van de beperkte DoF op je juffer waardoor ze geheel scherp sterker in beeld had gestaan
            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

            Comment


            • #7
              Re: Nogmaals het juffertje in mijn tuin...

              Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
              het is op zich geen slechte foto maar doordat het takje zeer sterk in beeld komt gaat het ten koste van de beperkte DoF op je juffer waardoor ze geheel scherp sterker in beeld had gestaan
              jaja... nu begin ik te begrijpen wat je bedoelt.
              Dank u... het is niet altijd gemakkelijk om je eigen foto's te beoordelen.

              Geert

              Comment

              Working...
              X