Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

test plaatsen foto

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • test plaatsen foto



    test plaatsen foto

    Kunnen jullie aub nakijken of deze foto aan de voorwaarden voldoet om te posten?

    Alvast bedankt!

    Brigitte

  • #2
    Re: test plaatsen foto

    Moderator Note: Test geslaagd. Zichtbare foto van reglementaire afmetingen. Exif in de foto aanwezig; dit laatste is misschien niet verplicht, maar wordt toch door vele collega's op prijs gesteld, zeker als je een bepaald probleem wil aankaarten. Ik ga deze topic nog even openlaten, maar de andere sluiten. Zodra je het posten onder de knie hebt (eigenlijk dus nu al) verwijs ik je voor commentaar graag naar onze Fotohoek, maar ook daar gelden regels: één topic in hetzelfde subforum per dag, aantal foto's beperkt (Showcase 1; Fotobeoordeling 3, enz. Gelieve dus de regels van het specifieke subforum door te nemen, en je daar dan ook aan te houden. Dank om in het Testforum te oefenen. Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar het is gelukt!
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: test plaatsen foto

      Beste,

      Het was idd niet makkelijk maar ik ben blij dat het gelukt is.

      Bedankt voor het geduld.

      Brigitte

      Comment


      • #4
        Re: test plaatsen foto

        Moderator Note: Geen probleem. Wij zijn hier om je te helpen, maar zijn natuurlijk niet altijd aanwezig. Nu had ik wel te maken met een nieuwe topic of 5-6 van jou alleen!
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment

        Working...
        X