Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

www.geheugenkaart.be

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • www.geheugenkaart.be

    Zonder hier opnieuw een hele discussie te willen uitlokken:

    Heeft er hier iemand onlangs nog iets gekocht bij www.geheugenkaart.be ???

    Zelf afgehaald of thuis laten brengen ?

    IMHO loop je nooit echt een risico, want zelfs als ze het aan je deur brengen, hoef je niets te betalen: gewoon later overschrijven.

    Ik zou eventueel nog een kaartje voor de camera willen bijkopen.

    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Ik heb prima ervaringen met die man!!
    Ritje naar Keerbergen en je hebt je materiaal meteen in handen.

    Time is a precious little thing....

    Comment


    • #3
      Ik heb ongeveer 9 dagen geleden daar nog een CF kaart afgehaald en anders eerst eens bellen hé.
      mvg FrançoisVM
      Canon 7D

      Comment


      • #4
        Ja ik heb er ook nog over enkele dagen een cf kaartje gaan kopen voor iemand op het werk en onze eigen peter doet er weer gouden zaken
        Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

        Comment


        • #5
          Heeft er al iemand ervaring met de vervangakku's voor de canon bp-511 ?
          Deze staan nu aan 33€ bij geheugenkaart wat toch geen slechte prijs is denk ik.
          Canon 10D-350D-30D-7D-2x 1D Mark IV,24-105 L f4 ,70-200 L f2.8,100-400 L f4.5 5.6, 300mm L f4, 500mm L f4
          http://www.cyclingphoto.be

          Comment


          • #6
            OK, bedankt mannen !
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

            Comment


            • #7
              Originally posted by paris lover
              Heeft er al iemand ervaring met de vervangakku's voor de canon bp-511 ?
              Deze staan nu aan 33€ bij geheugenkaart wat toch geen slechte prijs is denk ik.
              Tot hier toe,'k heb ze nog maar 4 maanden,nog geen problemen mee gehad.
              Ge moet ze minder snel opladen dan de batterij die bij mijn 10D bij geleverd is.
              Maar ja die vervang batterij is dan ook een 1300mAh en ze heeft een zilveren kleur.
              mvg FrançoisVM
              Canon 7D

              Comment


              • #8
                Ik heb batterijen voor m'n 300d gekocht bij gsmwelt.de aan 9.90 € (+verzendingskosten) en geen problemen gehad.

                Comment

                Working...
                X