Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verscholen in het groen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verscholen in het groen

    Daar kom je deze glibberige jongens tegen. Na even zoeken toch die ene gevonden in de ideale positie. Als je in z'n oog kijkt, zie je me staan

    W.

    500px

  • #2
    Re: Verscholen in het groen

    idd ik zie je staan ,mooi scherp op het oog , maar had liever wat meer ruimte gezien en volgens mij aan de zachte BG te zien zou je ook meer DOF hebben kunnen gegeven ipv f 7.1

    Comment


    • #3
      Re: Verscholen in het groen

      Ja, had deze foto meer ruimte gehad was hij nog mooier, toch een mooi plaatje

      Comment


      • #4
        Re: Verscholen in het groen

        Bedankt voor de reacties.
        Heb eigenlijk bewust voor deze uitsnede en DOF gekozen.
        Doordat ik deze maar op f7.1 heb genomen, is het een rustige foto met zachte kantjes en zachte overgang naar de BG. (komt eigenlijk enkel maar echt goed tot zijn recht op groot formaat)
        De uitsnede is bewust gekozen > ik wou de doornen goed in beeld brengen en niet zo zeer de blaadjes ;-)

        W.
        500px

        Comment


        • #5
          Re: Verscholen in het groen

          heb ze dit jaar nog niet al te vaak opgezocht wegens tijdgebrek maar hoop ze aanstaande zaterdag weer tegen te komen
          staat er mooi op hou wel van die beperkte DoF op het oogje
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

          Comment


          • #6
            Re: Verscholen in het groen

            Staat er knap op met een mooie DoF. Meer of minder ruimte is een kwestie van smaak. Maar onderaan was een beetje meer ruimte misschien wenselijk geweest

            Comment

            Working...
            X