Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Apperaatje foto`s direcht opslaan

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Apperaatje foto`s direcht opslaan

    Hallo,

    Is er ergens een apparaatje op de martk waar je bijvoorbeeld je Xd kaartje in doet en dat de foto`s gelijk op een cd worden gekopieerd? Als ik met vakantie ga 2 weken, ben ik bang dat ik te kort kom met m`n 128 mb kaartje. Misschien is het dan het beste nog een kaartje te kopen, maar ik vraag het gewoon even, misschien hoor ik dan iets wat ik niet wist.

    bedankt!

    Mvg Hans

  • #2
    Hama datasafe schrijft ze direct op een cd.
    U kunt ook een draagbare Hd (bv x-drive) kopen en ze dan thuis op cd zetten.
    Succes!
    Ed

    Comment


    • #3
      Er bestaan 2 types. Het eerste type is een CD-brander. Je kaartje wordt dus overgezet op een CD. Het 2e type is een Harde Schijf (vooral bekend is de X-Drive). Dis is gewoon een harde schijf (van 20Gb to soms 120Gb) met een cardreader en dit alles in 1 geheel. Je begint deze apparaatjes al te vinden vanaf 200€ ...

      Als je dit maar 1 keer zou nodig hebben, is het mss wel handiger om een extra kaartje te kopen. Indien je denkt van in de toekomst regelmatig te weinig geheugfen te hebben, dan koop je best zo'n X-Drive of vergelijkbaar toestel.

      Greetz,

      EBOS
      Don't dream your life, live your dream !
      just some camera ...http://www.andries.net.tf

      Comment


      • #4
        Hallo,

        Waar kan ik meer informatie over zo`n Hama datasafe vinden?

        Bedankt!

        Mfg Hans

        Comment


        • #5
          Hallo,

          Bedankt voor informatie,

          Maar dan wordt het een extra kaartje, als ik meer geheugen wil. Ik denk dak maar op lagere resolutie ga fotograferen, gebruik foto`s toch voor de PC alleen

          Mvg Hans

          Comment


          • #6
            De site waar ik hem als goedkoopste heb gevonden: http://www.directshopper.de/hama-mobile-data-safe-ii-56927_cd-brenner-r-rw_p
            Groetjes,
            Ed

            Comment


            • #7
              Let op dat het apparaat wel de xd-kaartjes ondersteund!!! Alleen de X-drive Pro slikt xd-kaartjes.

              Geen idee of de Hama Datasafe/Apacer DiscSteno (beide cd-branders) hier ook compatibel mee zijn. Er zijn adapters te krijgen van Xd naar SmartMedia, dus onoverkomelijk is het zeker niet (en ook niet duur, ca. 10 euro). Maar je moet het wel even weten...

              Groet,
              Michael
              www.lowspark.nl

              Comment


              • #8
                Over de Archos Gmini 220 ben ik zeer tevreden. Deze heeft standaard een CF-kaart reader; er is een adaptor te krijgen voor andere formaten. Je hebt dan meteen een heel goed klinkende mp3-speler. Meer info op: www.archos.com/products/overview/gmini_220.html. Ik heb er 300 euro voor betaald.

                kruimeltje
                10D | 28-135 IS | 50 mm f 1.8 II | 17-40 L | 550 EX | Archos Gmini 220

                Zoals het muisje thuis klikt, klikt het nergens!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by kruimeltje
                  Over de Archos Gmini 220 ben ik zeer tevreden. Deze heeft standaard een CF-kaart reader; er is een adaptor te krijgen voor andere formaten. Je hebt dan meteen een heel goed klinkende mp3-speler. Meer info op: www.archos.com/products/overview/gmini_220.html. Ik heb er 300 euro voor betaald.

                  kruimeltje
                  Ziet er zeer interessant uit ! Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt ? Gaan afhalen of laten opsturen ?

                  Greetz,

                  EBOS
                  Don't dream your life, live your dream !
                  just some camera ...http://www.andries.net.tf

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by EBOS


                    Ziet er zeer interessant uit ! Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt ? Gaan afhalen of laten opsturen ?

                    Greetz,

                    EBOS
                    Gekocht bij www.bbsnederland.nl/ ->diversen->mp3-spelers. Zij verzenden onder rembours in Ned.; dwz je rekent af met de postbode; aanbetaling werd niet gevraagd. Ik had de bestelling in drie dagen in huis. In winkels (in Amsterdam) is ie niet te krijgen.

                    gr kruimelje
                    10D | 28-135 IS | 50 mm f 1.8 II | 17-40 L | 550 EX | Archos Gmini 220

                    Zoals het muisje thuis klikt, klikt het nergens!

                    Comment

                    Working...
                    X