Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

uil - wie kijkt naar wie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • uil - wie kijkt naar wie

    Deze foto is genomen door de tralies van de zoo van Antwerpen. In de ogen van de uil zie je mij tijdens het nemen van de foto.
    Graag uw reacties.

  • #2
    Re: uil - wie kijkt naar wie

    Geen foto te zien
    70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

    Comment


    • #3
      Re: uil - wie kijkt naar wie

      Geen foto te zien. Als het je eerste foto is die je heir wil posten dan raad ik je aan van eens in BD helpdesk te gaan kijken hoe je dat het beste doet.

      Mvg,

      Jean-pierre

      Comment


      • #4
        Re: uil - wie kijkt naar wie

        Moderator Note: Even naar ons testforum verplaatst ...
        Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
        Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

        Comment


        • #5
          Re: uil - wie kijkt naar wie

          Het is idd de eerste foto. Waarschijnlijk heb ik 'iets' fout gedaan. Ik probeer het nogmaals.
          Sorry voor de overlast

          Comment


          • #6
            Re: uil - wie kijkt naar wie

            Het is de eerste maal dat ik een foto post. Waarschijnlijk heb ik 'iets' fout gedaan.
            Sorry voor de overlast.

            Comment


            • #7
              Re: uil - wie kijkt naar wie

              trek het je niet aan, ik heb vorige week ook voor de eerste keer een foto proberen te posten en bij mij was er ook niets te zien
              Ik ben er ook uitgeraakt en ik ken al even weinig van computers als van fotografie, dus het zal je wel lukken. let vooral op dat je een URL gebruikt, want dat was bij mij het probleem. Ik gebruikte blijkbaar een link naar de foto in plaats van een URL van de foto

              succes ermee

              Comment


              • #8
                Re: uil - wie kijkt naar wie

                mooie foto echt knap gedaan.

                Comment

                Working...
                X