Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wkendje Londen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wkendje Londen

    Goedemiddag iedereen,
    ik weet niet of mijn vraag gepast is voor deze sectie, dus neem het mij niet teveel kwalijk... Wat ik vragen wou, heeft er iemand ervaringen wat betreft een reisje naar Londen via de wagen? Reden dat ik de auto zou nemen is zodat ik mogelijk onderweg nog kan pauzeren voor een paar leuke fotomomenten, wat met de trein en de vlieger natuurlijk al minder goed mogelijk is. Allerhande tips qua locaties, praktische zaken (overzet, reservaties ed. ) zijn meer dan welkom...

    Bedankt alvast voor iedereen die reageert

  • #2
    Re: Wkendje Londen

    et de auto naar London: 1 de snelweg->niks om te fotograferen of om te stoppen 2 locaal->wereldreis. Rijden in London->een hel met je linkse stuur.
    Parkeren in London......
    Makkelijkste vind ik gewoon de TGV-> Brussel->St. Pancras en dan zoveel mogelijk tijd in London.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Wkendje Londen

      Als er nu 1 plaats is waar je zonder auto naartoe gaat
      Parkeren.. vergeet het ofwel ££££
      Rijden=££££
      Aangezien je van een weekend spreekt... TGV + tube
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

      Comment


      • #4
        Re: Wkendje Londen

        Eurostar, in 2 uur sta je van Brussel zuid in St-pancras. Daar alles met metro. Heel gemakkelijk en bijna alles bereikbaar. Als je in London rijd met je auto betaal je taks in bepaalde zones.

        Comment


        • #5
          Re: Wkendje Londen

          Sinds de tolheffing op auto's zie je daar opmerkelijk veel minder auto's in het straatbeeld dan vroeger.

          Je kan tegenwoordig Piccadilly Circus bewonderen zonder auto's (dit was wel een zondagochtend, maar vroeger kon je je dit daar niet inbeelden):


          Wat er tegenwoordig een hype is om je er te laten vervoeren: de riksja's. En neen, ik heb het niet getest.

          Comment

          Working...
          X