Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Macrofotografie locaties Regio Heist-op-den-berg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Macrofotografie locaties Regio Heist-op-den-berg

    Beste allen,

    Ik post deze vraag hier, daar ik dit eens stukje zie als reisfotografie.

    Mijn vraag:

    Weten jullie locaties waar ik insecten- en bloemenfotografie kan praktiseren in de regio Heist-op-den-berg. Zijn er ergens prachtig locaties in de buurt? Het Hageland is ook dichtbij... Alle tips zijn van harte welkom!

    Alvast bedankt voor jullie respons.

    Groetjes,
    Sidney.
    Nikon D300 + Nikkor 10-24/24-70/70-200mm f2.8 + 50mm f1.8 + Manfrotto 055XPROB 804RC2
    Sigma 150mm F2.8 EX DG Macro APO HSM Nikon-D AF
    [ What I cannot create, I do not understand [R.P. Feynman] ]

  • #2
    Re: Macrofotografie locaties Regio Heist-op-den-berg

    voor macro fotografie zoek je best natuurreservaten op en bos ,en verder is het zoeken en blijven zoeken ,dat ondervindt ik ook want ben ook maar net
    met macro fotografie begonnen .
    Het is natuurlijk ook of jij specifieke insecten bloemen zoekt of je voorlopig net als ik ,op het goed geluk ergens heengaat en probeert daar de fauna en flora te ontdekken .
    deze link heb ik net gevonden van heist op de berg van natuurgebied ;http://www.heist-op-den-berg.be/Natu...n-bodem_6.html.
    mvg
    ardesign
    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

    Comment


    • #3
      Re: Macrofotografie locaties Regio Heist-op-den-berg

      Ardesign,

      Bedankt voor je info/tip! Ben deze ochtend naar de Langendonken (Herselt) geweest. En resultaat kan je vinden onder het macro-forum:



      Groetjes,
      Sidney.
      Nikon D300 + Nikkor 10-24/24-70/70-200mm f2.8 + 50mm f1.8 + Manfrotto 055XPROB 804RC2
      Sigma 150mm F2.8 EX DG Macro APO HSM Nikon-D AF
      [ What I cannot create, I do not understand [R.P. Feynman] ]

      Comment

      Working...
      X