Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samen staan we sterk!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Samen staan we sterk!

    het gaat al een klein beetje beter met mijn arm, schouder is ingetaped en krijg fysio.
    Wat nu de oorzaak is, is niet bekend, maar moet nog voorzichtig aan doen, en niet teveel achter de PC.
    Toch gauw even een upload van hetzelfde dansvliegje uit de vorige upload.



    Zodra het weer beter gaat ga ik een poging doen weer wat meer te reageren...

    Gr

    Peter

  • #2
    Re: Samen staan we sterk!

    Nou ik ga er dan maar van uit dat jullie dit helemaal niks vinden

    Comment


    • #3
      Re: Samen staan we sterk!

      Best wel een mooi beeld qua opbouw, kleuren, BG, en de scherpte zit ook goed... maar er gaat wel erg veel aandacht naar de pik in de pikkelkdraad. Het is ook het eerste waar ik naar kijk en mijn oog wordt daar ook steeds weer naar toe getrokken. Ik weet niet of dat je bedoeling is?

      Comment


      • #4
        Re: Samen staan we sterk!

        Oorspronkelijk geplaatst door Onar Bekijk bericht
        Best wel een mooi beeld qua opbouw, kleuren, BG, en de scherpte zit ook goed... maar er gaat wel erg veel aandacht naar de pik in de pikkelkdraad. Het is ook het eerste waar ik naar kijk en mijn oog wordt daar ook steeds weer naar toe getrokken. Ik weet niet of dat je bedoeling is?
        Ik volg, de aandacht gaat heel erg naar de prikkeldraad wat wel niet wegneemt dat het vliegje er goed opstaat en een mooie BG
        - Photography made me look at things differently -

        Comment


        • #5
          Re: Samen staan we sterk!

          deze is idd iets minder voor mij Peter ,als totaalbeeld vind ik het wel knap en goed uitgevoerd ,niet als het vliegje de aandacht moest krijgen
          maar ik ga niet over deze ene foto vallen ,ik heb daarom al teveel prachtig werk van jou gezien
          hopelijk gaat het gauw veel beter met je arm ,ik weet nu ook wat het is om maar 1 hand te gebruiken om je uit de slag te helpen ,veel beterschap !!!

          Comment


          • #6
            Re: Samen staan we sterk!

            Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
            deze is idd iets minder voor mij Peter ,als totaalbeeld vind ik het wel knap en goed uitgevoerd ,niet als het vliegje de aandacht moest krijgen
            maar ik ga niet over deze ene foto vallen ,ik heb daarom al teveel prachtig werk van jou gezien
            hopelijk gaat het gauw veel beter met je arm ,ik weet nu ook wat het is om maar 1 hand te gebruiken om je uit de slag te helpen ,veel beterschap !!!
            ik volg hier kan je ergens wel volgen maar de draad is net iets te sterk aanwezig
            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

            Comment


            • #7
              Re: Samen staan we sterk!

              de draad is nadrukkelijk aanwezig maar beklemtoond het vliegje. Misschien dat hij in landschap sterker wordt. Bovenste van de foto doet er nu niet toe.

              Comment

              Working...
              X