Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji X100S opnieuw leverbaar.....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fuji X100S opnieuw leverbaar.....

    Voor de geïnteresseerden : http://www.camerashop.be/product/312...pix-x100s.html
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  • #2
    Re: Fuji X100S opnieuw leverbaar.....

    Blijkbaar moest je heel snel zijn, terug niet meer leverbaar

    Comment


    • #3
      Re: Fuji X100S opnieuw leverbaar.....

      Hou regelmatig ook amazon.de in de gaten. Ik heb de mijne er vorige week besteld toen er nog een 10-tal stuks beschikbaar waren. 's Avonds waren ze allemaal weg, maar eergisteren waren er terug een paar in stock. Je moet inderdaad wel snel zijn.

      Edit: er zijn er op dit moment (24/07 - 19:54) terug in stock blijkbaar.

      Let op! Standaard worden deze camera's niet naar België verstuurd. Je kan, zoals ik, gebruik maken van de diensten van mailboxde.com om de camera naar België te versturen.
      Last edited by Maglor; 24 juli 2013, 22:02.
      FujiFilm X-T1 | XF 18-55mm f/2.8-4 | Zeiss Touit 12mm f/2.8

      Comment


      • #4
        Na het lezen van de Coolblue thread heb ik onmiddellijk een X100s gereserveerd in Lochristi. Gisteren gaan afhalen. Verpakking was lichtjes gescheurd wat betekent dat toestel uit de doos is gehaald. Verder totaal niets op aan te merken, alles intact verpakt en de opnames zijn correct.

        Comment


        • #5
          Re: Fuji X100S opnieuw leverbaar.....

          Ik heb me gewoon terug een x100 gekocht, limited black editie, kost iets meer dan de helft van de x100s, en de verschillen zijn niet zo groot.
          Voor het prijsverschil koop ik me een rx100 mk2 erbij.
          Weer volg ik kenrockwell

          Comment


          • #6
            Re: Fuji X100S opnieuw leverbaar.....

            Ik heb me gewoon terug een x100 gekocht
            Waar heb je deze nog op voorraad gevonden ???

            Comment


            • #7
              Re: Fuji X100S opnieuw leverbaar.....

              Van alle fotozaken de een website hebben hier in de lage landen is dit toestel te bestellen, uitverkocht en levertijden van 2 dagen ( ? ) tot 8 weken, enz. de 100x vindt je nog hier en daar.
              Is zowat gelijk de D800 .
              https://ggpics.be/

              Comment


              • #8
                Re: Fuji X100S opnieuw leverbaar.....

                Zie net dat de x100s op voorraad is bij Konijnenberg Turnhout ...

                (even klikken op winkelvoorraad)

                Comment


                • #9
                  Re: Fuji X100S opnieuw leverbaar.....

                  Oorspronkelijk geplaatst door Martien3 Bekijk bericht
                  Zie net dat de x100s op voorraad is bij Konijnenberg Turnhout ...

                  (even klikken op winkelvoorraad)
                  Ik ben toch niet ... hij staat daar 200€ meer geprijst dan bij AC,
                  https://ggpics.be/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fuji X100S opnieuw leverbaar.....

                    En zeggen dat ik hem bij Vandenborre gekocht heb enkele weken geleden voor 999€.....
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fuji X100S opnieuw leverbaar.....

                      Ik heb gisteren een mailtje gestuurd naar Grobet Antw. omdat hij op hun website geen voorraad status gegeven was, hun antwoord is, niet in voorraad, en we weten ook niet wanneer, idem voor Fuji zelf.
                      https://ggpics.be/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Fuji X100S opnieuw leverbaar.....

                        Die is weg...

                        Ik had hem bij een andere shop besteld maar de levertermijn hangt mijn voeten uit...natuurlijk kunnen de shops daar niet aandoen maar tijdens mijn bestelling was het zogezegd nog maar één week wachttijd. Na betaling van voorschot is dit aangepast naar 8 weken.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Fuji X100S opnieuw leverbaar.....

                          't Is niet dat ik aandelen bij amazon heb hoor, maar op amazon.de zijn ze terug op stock. En met mailboxde.com laat je dat pakje eenvoudig vanuit Duitsland opsturen. In plaats van twee maand te wachten, heb je hem dan op een week.
                          FujiFilm X-T1 | XF 18-55mm f/2.8-4 | Zeiss Touit 12mm f/2.8

                          Comment


                          • #14
                            Re: Fuji X100S opnieuw leverbaar.....

                            Coolblue , hebben hem in voorraad , 2 winkels in belgie , kijk ff op de site ,

                            Comment

                            Working...
                            X