Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

550D - 135L - Tamron 17-50 en andere lenzen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Canon ] 550D - 135L - Tamron 17-50 en andere lenzen.

    Bij deze verkoop ik volgende zaken.

    Canon EOS 550D. Body vertoont duidelijke gebruikssporen maar werkt perfect (ik denk iets van een 30K clicks). De rubberen handgrip is uitgezet en los gekomen door het gebruik. Verder niets op aan te merken. Deze komt met een extra batterij en originele doos + aankoopfactuur.
    Prijs: 300 euro.

    Canon EF 135L. Ik verkoop deze schitterende lens aangezien ik ze te weinig gebruik (ik gebruik de 70-200 vooral). Deze is in perfecte staat. Komt met originele doos en toebehoren en de factuur.
    Prijs: 850 euro.

    Tamron 17-50 (niet VC versie). Dit is een perfecte all-round lens om steeds op je body te zitten. Moet weg omdat ik ze zelf niet meer kan gebruiken op mijn 5D. Inclusief zonnekap.
    Prijs: 200 euro.

    *verkocht* Canon EF-s 18-55 kit lens. Weg wegens niet gebruikt. Is een zonnekap bij (standaard niet bijgeleverd). Er zit ook een UV-filter op.
    Prijs: Elk aannemelijk bod komt in aanmerking of samen met de 550D body.

    Canon EF 75-300 III. Deze telezoom is aangekocht in een pakket met de body en kit lens. Zo goed als nooit gebruikt geweest. Zit ook een UV-filter op.
    Prijs: 100 euro.

    Foto's kan op aanvraag. Je kan uiteraard ook komen kijken en testen.
    Last edited by fotro; 30 juli 2013, 00:34. Reden: kitlens verkocht

  • #2
    Re: 550D - 135L - Tamron 17-50 en andere lenzen.

    Schopje
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

    Comment

    Working...
    X