Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Test shoot

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Test shoot

    Ik ben nog een geheel blue'ken in het vak, ik moet nog heel veel leren en leren kennen ook.

    Tips and tricks zijn wel gekomen.

    [IMG][/IMG]
    Last edited by LesC; 23 juli 2013, 08:35.

  • #2
    Re: Test shoot

    Moderator Note: OK, je kunt posten; da's duidelijk. Ik sluit deze topic. Voor commentaar verwijs ik je graag naar onze Fotohoek, maar gelieve aub de regels door te nemen, met bijzondere aandacht voor het aantal foto's. Ik ga nog na of je hier niet te veel foto's gepost hebt, en zal die dan later verwijderen.


    Update:
    Moderator Note: Na contact met mijn collega-Mods, en gezien te hebben dat je dezelfde, en nog andere foto's al elders op het forum hebt neergepoot, laat ik enkel je eerste foto staan. De rest is onverbiddelijk verwijderd. Het Testforum dient om te leren posten en linken te leggen. Dat heb je onder de knie. Nu de BD-regels nog, en je kunt aan de slag!
    Last edited by LesC; 23 juli 2013, 08:37.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment

    Working...
    X