Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afkoeling

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Afkoeling


    recht gezet
    Last edited by bommasien; 21 juli 2013, 20:44.
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Afkoeling

    Nog een klein beetje rechtzetten Sien en je hebt een mooi sfeerplaatje van deze warme dagen
    Persoonlijk denk ik dat ik zou gekozen hebben voor een meer dichtgeknepen diafragma (groter in getal) Je hebt dan ook de BG scherper in beeld.

    Groetjes
    Marc
    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

    Comment


    • #3
      Re: Afkoeling

      Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
      Nog een klein beetje rechtzetten Sien en je hebt een mooi sfeerplaatje van deze warme dagen
      Persoonlijk denk ik dat ik zou gekozen hebben voor een meer dichtgeknepen diafragma (groter in getal) Je hebt dan ook de BG scherper in beeld.

      Groetjes
      Marc
      Ik heb een rechtzetcorrectie toegepast. Dank voor deze leerrijke opmerking !
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: Afkoeling

        Met raster!
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: Afkoeling

          Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
          Nog een klein beetje rechtzetten Sien en je hebt een mooi sfeerplaatje van deze warme dagen
          Persoonlijk denk ik dat ik zou gekozen hebben voor een meer dichtgeknepen diafragma (groter in getal) Je hebt dan ook de BG scherper in beeld.
          Inderdaad, een zo klein mogelijk diafragma en scherpstellen op de achtergrond in plaats van op de voorgrond, alhoewel met 62 mm het misschien niet mogelijk is van alles scherp te krijgen, beter dichterbij en een kortere brandpuntafstand kiezen, maar dat is misschien niet mogelijk. De saturatie is ook abnormaal hoog. Aan de rechtgezette foto ontbreekt een stuk poep. Dus beter niet rechtzetten, zo scheef is het nu ook weer niet ;-)

          mvg, Wilfried
          mvg, Wilfried
          http://www.familialebemiddeling.net
          http://www.mestdagh.biz

          Comment


          • #6
            Re: Afkoeling

            Oorspronkelijk geplaatst door Wilfried54 Bekijk bericht
            Inderdaad, een zo klein mogelijk diafragma en scherpstellen op de achtergrond in plaats van op de voorgrond, alhoewel met 62 mm het misschien niet mogelijk is van alles scherp te krijgen, beter dichterbij en een kortere brandpuntafstand kiezen, maar dat is misschien niet mogelijk. De saturatie is ook abnormaal hoog. Aan de rechtgezette foto ontbreekt een stuk poep. Dus beter niet rechtzetten, zo scheef is het nu ook weer niet ;-)

            mvg, Wilfried
            dank voor de nuttige reactie
            vriendelijke groeten, Sien

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

            Comment


            • #7
              Re: Afkoeling

              ik zet hem toch recht met de volledige poep, hoor


              euh...

              ik probeer...
              mijn Fijsboecq en mijn flickr

              Comment

              Working...
              X