Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji dilemma, ervaringen X20?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fuji dilemma, ervaringen X20?

    Hoi,

    Ik bestelde op 10 juni de Fuji x100s bij art & craft.
    Nu weten sommigen onder jullie waarschijnlijk wel dat Fuji wereldwijd grote problemen heeft om dit (en enkele andere producten) te leveren.
    Probleem is dat ik mijn vorige camera reeds heb verkocht, om tegen de eerder geplande leverdatum deze 100s te kunnen financieren.

    Nu deze leverdatum waarschijnlijk niet meer voor deze vakantieperiode (ik ben een student) blijkt te zijn, ben ik dus camera-loos, en dat terwijl ik volgende maand op reis ga. (Art & Craft kan hier uiteraard niets aan doen, ik ben hen zelfs uiterst dankbaar om me zo goed op de hoogte te houden!)

    Nu zit ik met het volgend dilemma:
    Afwachten en hopen dat hij er nog op tijd zal zijn,
    Of me voor de tussenperiode (vooral mijn vakantie) een x20 aanschaffen van de reeds verdiende centjes als jobstudent, en deze eventueel doorverkopen eens de x100s er is.

    Ik weet dat deze camera's totaal geen gelijke van elkaar zijn, maar de x20 krijgt toch goede reviews en ik kan er toch een wat creatievere foto mee maken dan een goedkoper compactje zonder manuele bediening.

    Wat zouden jullie doen?
    En zijn er hier mensen die een x20 bezitten en hun ervaringen willen delen?

    Alvast bedankt,

    Y.

  • #2
    Re: Fuji dilemma, ervaringen X20?

    leesvoer voor jou : http://confessionsxl.com/blog/review-fujifilm-x20/

    Comment


    • #3
      Re: Fuji dilemma, ervaringen X20?

      Oorspronkelijk geplaatst door PhilippeVDP Bekijk bericht
      Bedankt, ik was 'm al tegengekomen!
      Ik heb intussen al verscheidene reviews gelezen, vandaar dat ik ook zo specifiek voor de x20 wil gaan, alleen is de twijfel er OF ik het wel zou doen...