Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MX met D7100

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • MX met D7100

    Hallo allemaal,

    het is weer een hele tijd geleden dat ik nog eens iets heb gepost op dit forum.
    Bij deze een beeld van een testje met de nieuwe Nikon D7100. Ben best tevreden van dit toestelletje. Deze is recht uit de doos, in combinatie met de 300mm 2.8 VR

    greetz

    Peter


  • #2
    Re: MX met D7100

    Je zal moeten leren afstand nemen zodanig dat je een volledig beeld hebt. Als dit een test is dan is hij hier niet op zijn plaats, nu is alles afgesneden. Scherpte en belichting zijn ok.
    Last edited by pixelboy; 18 juli 2013, 23:00. Reden: Tekst te vlug geplaatst zonder nadenken.

    Comment


    • #3
      Re: MX met D7100

      Oorspronkelijk geplaatst door digipe Bekijk bericht
      Deze is recht uit de doos, in combinatie met de 300mm 2.8 VR
      Recht uit de doos, klinkt stoer maar niet doen. Een beetje bijsnijden zodat de aandacht helemaal naar de rijder gaat maakt deze plaat een stuk sterker. Lekker close gewerkt. Dit moet je vaker doen!
      Groetjes, KC
      www.sportbeelden.com

      Comment


      • #4
        Re: MX met D7100

        Gents

        thanks voor de reactie, Pixelboy zoals je zegt staat dit beeld misschien niet echt juist, moet mijne weg nog wat vinden .... KC thanks voor de uitleg van de crop, doch de "met de recht uit de doos" was niet bedoeld om mijn kwaliteiten in het licht te zetten maar eerder deze van het toestel

        groetjes

        Peter

        Comment


        • #5
          Re: MX met D7100

          Van mij moet er ook niet altijd alles op staan, dit is een knappe close-up actiefoto.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • #6
            Re: MX met D7100

            Ik zou de sluitertijd ook iets verlengen zodat je het voorwiel niet bevriest.
            Fujifilm X-PRO2 - Fujifilm XF 16mm F1.4 - Fujifilm XF 23mm F2 - Fujifilm XF 35mm F2 - Fujifilm XF 50mm F2 - Fujifilm EF-X20 - Canon Speedlite 580EX II - Manfrotto 055XPROB met de Manfrotto 488RC2

            Comment


            • #7
              Re: MX met D7100

              Voor mij is deze ook perfect. Alles moet niet altijd volgens de regeltjes gaan he

              Comment

              Working...
              X